15.03.2006,prima saptamana de scoala,ultimul an de liceu. Ca in toate inceputurile de an,agitatie,haos si mult stres.Nu se poate ca vacanta sa se fi terminat.Nu poate fii adevărat!
In Liceul de Arte Seoul se vorbeste numai despre evenimentul cu grafitti de pe masina domnului Kim.Vinovatul? Ji Yong,evident.
Ora de geografie,profesorul face prezenta:
D-l Kim: Young Bae!
YoungBe: Prezent.
D-l Kim:Kwon Ji Yong!
Ji Young: Aici!
D-l Kim:Ramai după ore, clar?
JY: Poftim?
D-l Kim:Preotul din biserica nu repeta pentru o baba surda de 1.000 de ori.
JY:Dar...daca sunt ateu?
D-l Kim:Scoateti o foaie de hârtie!
JY: Contează dacă scriu pe foaie de matematica la geografie?
D-l Kim:Minus un punct!
YB:Taci și scrie!
JY:Am avut de învățat?
YB:Nu...era doar un exercițiu suplimentar de "Cine privește mai mult lectia".
Ji Young deschide caietul sub banca si vede 2 pagini scrise.
JY:Imi cade fata....
YB:Mai bine nu te uitai in caiet...
JY:Ma scuzați,pot merge la toaleta?
D-l Kim: Nu sta mult.
Ji Yong strecoară caietul sub tricou și merge spre toaletă, gândindu-se cum sa copieze subtil.
JY: Ceasul!
În acel moment a dezasamblat cadranul ceasului, punând copitele in locul acestuia. Uitându-se la telefon, observa ca mai avea doar 30 de minute sa scrie toată lecția.
Ajunge înapoi în clasă.
YB:Hyung...stiu ca ai dat foarte mult pe ceas,dar,nu trebuie sa te lauzi cu el cu faptul ca le-ai luat din unul din magazinele de 200-300 won..
Yong Bae,inainte ca Ji Young sa spună ceva...
YB:Dar,cat ai dat pe el?
JY: 400 hyung,400.... lovindu-si fruntea cu palma.
Toată lumea a terminat lucrarea mai putin Ji Yong.Verifica baremul de la fiecare exercițiu,dar ii ieșeau doar 80 de puncte.
JY:<<10 puncte sunt din oficiu,dar celelalte 10 la ce se acordă?Hmmm...probabil pentru prezenta spirituală... >>
Ji Yong preda ultimul testul. D-l Kim face un anunt:
-Sper ca ati tinut cont de etică,aceasta incluzând și numele complet.A fost un test simplu,doar acest lucru valora 10 puncte.
-La revedere domnule Kim!
D-l Kim: Ji Yong,asteapta,te rog..
JY:<<Oare și-a dat seama ca eu am pictat mașina?...>>
D-l Kim:Deci..
JY:Inainte sa spuneți ceva... Voiam sa va informez ca graffiti este un mod de a iti exprima personalita....
D-l Kim:Despre ce Doamne iartă-mă vorbești? Noi ne cunoaștem de mult, și amândoi știm că iti place muzica...Iar, școala a strâns suficiente fonduri pentru a avea o "trupa" pe care sa o reprezinte in concursuri. Părintii tai mi-au spus ca încă de la o vârstă fragedă erai "angajat" la Little Roora.Din acest motiv,ai experienta.... Și voiam să găsești membrii noi.Esti de acord?
JY:Normal ca da!!
D-l Kim:Bineinteles.Apropo...Mai trebuie sa îmi revopsesti masina.
JY:<<Cum a aflat??? >>
D-l Kim:Poti pleca.
Ji Yong iese din clasa.
Young Bae:Ce ti-a spus domnul Kim?
JY:Nimic,dar...
YB:Apropo,autobuzul și-a schimbat programul. Nu uita ca mâine ne întâlnim în stație cu 10 minute mai devreme
JY:Bine,dar....
CITEȘTI
B to the I to the G BANG!
Teen FictionViata plictisitoare pe care o are orice om devine insuportabila. Ai dorința de a ajunge cu un nivel mai sus,facand orice sa iti atingi scopul. Cinci necunoscuti,dintr-un act de calitate,devin peste noapte noua generație a muzicii k-pop.Ce se va întâ...