YG sau SM?

62 8 0
                                    

Auzind cuvintele lui G Dragon,linistea s-a așezat in toată camera. Colegii lui știau că ceva este în neregulă,dar au preferat sa stea de-o parte. Atmosfera este plictisitoare.Toti stau cu capetele aplecate spre telefoane.Sunetul ușii care se deschide rupe tăcerea.Pe ea intra patru gărzi de corp înalte și solide.Erau îmbrăcati într-un costum negru cu ochelari fumurii.Nu lăsau impresia de slăbiciune.Cele doua rânduri se despart, facandu-i loc unui bărbat putin în vârstă,de asemenea, îmbrăcat într-un costum negru elegant. Îi întinde liderului niște acte, acesta citindu-le.Se aude un strigăt de încântare:
GD:Baieti,am reușit!Am intrat la YG Entertainment!
YG:Nu este adevărat!
GD:Poftim?Ce vreti sa spuneți?
YG:Ma refer doar la tine Kwon Ji Yong.Restul nu ma interesează.
GD:Pardon?
YG:Ceea ce ai auzit.
GD:Baieti,ma scuzati putin.
Cei doi se îndreaptă spre o altă cameră alăturată. Rămași singuri în camera,ceilalti membrii fac schimb de pareri:
Seungri:In mod sigur va accepta!spune Seungri descurajat.
Taeyang:Nu!El nu este asa!Nu va face asta!
Daesung:Si dacă o va face? Pana la urma, este o agenție faimoasa...
TY:Dar îl cunosc prea bine! Nu va face niciodată așa ceva...
TOP:Crezi ca îi va mai păsa de noi după ce acceptă oferta?! Ne va da uitării...
TY:Nu spune asta...
În camera alăturată G Dragon și YG stăteau de vorba:
GD:Doar eu?! Și restul...? Ce se va întâmpla cu ei?
YG:Asta nu ma interesează.Este treaba lor.
GD:Dar ei ce au? De ce nu au întrat?
YG:Sa fim serioși.... Daesung este urat,TOP este un pic "mare", iar Seungri și Taeyang sunt doar niște copii.
GD:In primul rand, urât este caracterul dumneavoastră!In al doilea rand,prostia care va aparține este mai mare decât obezitatea lui TOP, iar în al treilea rând....
YG:Ji Yong,semneaza mai repede!Nu am timp pentru toti copiii...
GD:Copil?! Bine.... Atunci îmi voi lua grădinița și voi pleca!
YG:Semneaza!
GD:Nu! Ori toti,ori niciunul!
YG:Va rog sa înțelegeți....
GD:Aceasta îmi e decizia! Punct!
G Dragon iese pe ușa cu contractul în mână.
Seungri:Vedeti?V-am spus eu...
G Dragon se oprește în mijlocul camerei.In spatele lui se afla YG la câtiva metri distanță.
Ridica actul la nivelul capului,si îl sfâșie în faţa tuturor.
GD:Baieti,sa plecăm!
Toti au rămas șocați.Iesind din clădire fără gărzi de corp,au fost asaltati de paparazzi:
-Domnule Ji Yong, veti semna contractul cu YG? Ati renunțat la SM?
GD:Vrei sa renunti la viata? Vrei sa iti semnezi de pe acum testamentul? Doar mai pune-mi o întrebare....
Dintr-o data grupul de paparazzi se opresc în spatele lui G Dragon.
Membrii se urca în limuzină,GD spunându-i șoferului următoarea oprire.Acesta parchează în faţa unui hotel.Membrii coboară din mașină îndreptandu-se spre clădire.Este trecut de miezul nopții.Baietii s-au dus în apartamentul cu 4 camere și o baie rezervat de G Dragon. Toti se duc în camere lor, Taeyang fiind obligat să doarmă cu GD,intr-un pat supraetajat.Nu poate dormi.Navigheaza pe internet,un apel intrerupandu-i ocupatia.
YG:Prezinta-te la agenție!
GD:V-am spus deja ca nu accept oferta dumneavoastră.
YG:Trebuie sa vorbim!
GD:Bine..Voi fii acolo!
Se îmbracă într-un hanorac negru.Isi pune gluga deasupra capului și iese din hotel. Cheamă un taxi,iar peste 15 minute ajunge în faţa clădirii YG.
După ce a coborât din acesta, se asigură că nu este urmărit.Intra în clădire subtil.
GD:Am ajuns! Ce avem de discutat?
YG:Am o oferta pentru tine...
GD:Interesant!Va ascult....
YG:Cum ar fii dacă tu și Taeyang ati debuta împreună?
GD:Am mai zis asta o data:toti sau niciunul!
YG:Fie....
GD:Ne-am înțeles.
G dragon se apleacă peste biroul directorului de la agenție și semnează contractul.
GD:La revedere!
Ușa se închide în urma lui.
YG:Nu îl cunosc pe băiatul acesta, dar un lucru îmi este clar:stie sa obțină ceea ce își dorește.

B to the I to the G BANG!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum