Vineri și sâmbătă seara,baietii au lucrat din greu:G Dragon a compus o mulțime de piese, TOP și Taeyang au pregătit coloana sonora.Erau hotărâti sa creeze împreună un cântec poate,chiar un album.Dupa atâta munca și eforturi,oricine și-ar dori o zi de pauza. Duminica, G Dragon îi suna pe băieți și hotărăsc să iasă undeva oraș.Toti au fost de acord.
Pe străzile din Seul sunt oameni normali,care nu ies în evidență.Toti par la fel,cu excepția a 3 băieți: G Dragon, T.O.P și Taeyang.Ajunsi la o cafenea,se opresc acolo.Fiecare comanda ce dorește.In timpul mesei, discuta intre ei,parand fericiri împreună.Daca nu i-ai cunoaște,ai spune ca destinul i-a unit. Plimbându-se pe o strada oarecare, lângă o gura de metrou,observa 3-4 artiști ai străzii, încercând să strângă bani.
GD:Care este cauza pentru care cântati pe strada?
Unul dintre ei a pășit în fata, răspunzând:
-Noi toti suntem frați.Strangem bani pentru a ne îndeplini visul de a fi artisti serioși.Este înjositor sa nu poti canta pe o scenă...
G Dragon se înfurie la auzirea acestor vorbe și tipa:
GD:Injositor?! Da-mi microfonul! Băieți,luati-le pe celelalte!
T..O.P și Taeyang au luat fiecare cate un microfon și au strigat în cor:
-Hyung! Ești nebun?!
GD:Lasa-ma în nebunia mea și totul va fi bine! Dati-mi ritmul!
T.O.P îi dă ritmul și Taeyang devine o voce secundară.Lumea se strânge în jurul lor, donând bani în carcasa de chitara de pe jos, aceasta fiind plina. Taeyang încălzește atmosfera cu un număr de dans pe muzica dubstep. Se aud tipete și aplauze. Momentul este întrerupt de Daesung,care pășește în fața încrezător:
Daesung:"Trupa noastră are standarde înalte" iti mai amintesti? Ati ajuns sa cântati pe străzi....Înjositor!
GD:Injositori sunt si toti ceilalți oameni care ne susțin? Prea multa încredere ai... O sa iti arat ce putem cu adevărat!
G Dragon se așază la o masa. Mulțimea de fani îl urmărește înconjurandu-l cu telefoanele mobile și filmandu-l. Începe cu un rap lent,fiind numai începutul.Continua cu un beatbox puternic și fragmente de melodii,creand un remix.Multimea era în extaz, fără măcar să se gândească la faptul ca era un free style. continua cu alte piese preferate.Se auzeau numai tipete și aplauze. Evenimentul a făcut multa zarva pe străzile din Seoul.
În sfârșit G Dragon își trăia visul. Mulțimea de fani, microfoanele, echipa....Totul! Totul era perfect! Exact cum își dorea!
Se îndreaptă spre Daesung,spunandu-i printre tipetele de fani:
GD:Inca mai crezi ca sunt un 0?In loc sa te obosești încercând să te iei de alții, mai bine ni te alături!
Prin mulțime se afla și Seungri care a asistat la tot spectacolul de pana acum.Incerca sa le imita coregrafia și să cânte perfect melodiile care nu tineau de rap. Fanii îi conduc pe băieți la o scena,unde G Dragon îl împinge pe Daesung.
CITEȘTI
B to the I to the G BANG!
Teen FictionViata plictisitoare pe care o are orice om devine insuportabila. Ai dorința de a ajunge cu un nivel mai sus,facand orice sa iti atingi scopul. Cinci necunoscuti,dintr-un act de calitate,devin peste noapte noua generație a muzicii k-pop.Ce se va întâ...