Următoarea zi, la Liceul de Arte din Seoul, liniștea este tulburată de către o cearta din biroul directorului.Motivul? Un elev si-a pierdut sigla cu numele său de la uniforma școlii,acest fapt considerandu-se o lipsă de respect din partea studenților.
Directorul Min:Ti se pare normal ca un reprezentant al liceului nostru să nu poarte emblema?
Elevul vinovat tine capul plecat,uitandu-se în pământ.
D-l Min: Ce-i cu tine băiete?Iti e rușine de liceul la care ai intrat?
Domnul director observa cum băiatul duce o lipsa de interes total, atunci când i se adresează.
D-l Min:Uita-te la mine când vorbesc cu tine!
În acel moment, studentul cu păr castaniu își ridica privirea spre domnul director. Avea niște ochi negri,luciosi,care te pătrundeau adanc.
D-l Min:Sa stabilim un lucru:daca pana la sfârșitul zilei de mâine, nu iti găsești sigla, ești nevoit să vii cu părintii la școală.
-Dar... Este doar o sigla. Îmi pot cumpăra alta.
D-l Min:Niciun "dar"! Numărul tău de absente nemotivate este remarcabil.Rezolva problema asta, altfel vei avea nota scăzută la purtare!Nu știu dacă înțelegi,dar,liceul nostru are standarde foarte înalte. Sper ca m-am făcut inteles.
-Da,domnule!
D-l Min:Liber!
Pe holurile liceului,G Dragon si prietenii lui se plimba,fiind curioși să afle ce se va întâmpla cu elevul inconștient.
În acel moment, din biroul directorului iese un băiat înalt, cu păr castaniu și ochi mici căprui. Era îmbrăcat într-un sacou dintr-un albastru închis și blugi negri.Remarcandu-l, G Dragon se îndreptă spre el.Celalalt băiat grăbește pasul,dar este prins din urma:
GD:Cat timp ai de gând să mă mai eviti?
Studentul doar l-a privit, nemaispunand nimic.
Ji Yong îi întinde sigla, și îi spune:
GD:Cred ca asta iti apartine.
Băiatul îl apucă pe GD de gulerul cămășii,izbindu-l de perete.
-Nenorocitule!Din cauza ta am probleme acum!
GD:Ramai calm! Sigla am găsit-o pe asfalt,cand fugeai de mine, alături de foita ta cu versuri.
Daesung:Mi-o poti înapoia?
G Dragon îsi scoate foita mototolita din buzunar și o înmânează,adaugand:
GD:Am observat ca știi să cânti la chitară.
Daesung:Asa,si?
GD:Sigur ești într-o trupă celebra...
Daesung:De fapt nu.Imi place mai mult sa cânt vocal decat instrumental. Și nu, nu sunt în nicio trupă,dar mi-ar plăcea să fac parte din una.
GD:Pentru a face parte din BigBang, trebuie sa dai auditie ca toti ceilalți. Avem standarde foarte mari și multi și-ar dori să facă parte din trupa asta,spunand-o sarcastic.
Daesung:Inteleg...
G Dragon scrie pe un carnețel data,ora și locația repetitiilor:Marti,ora 13:15,strada Seogyo-Dong din zona Mapo-gu.Rupe foaia,o înmânează lui Daesung si pleacă.
Ji Yong își continuă drumul.In fata lui apare Lee Seung Hyun,cunoscut ca Seungri. Îl cunoaște decand a participat la un concurs live,unde,cameramanii îl filmau stând degeaba în timp ce toti ceilalți artiști munceau din greu.De atunci, are un sentiment de ură pentru cameramani. Chiar dacă nu îl suporta pe Seung Hyun, cameramanii nu aveau dreptul sa prelucreze materialele împotriva unui artist.Inca își mai aduce aminte faptul cum i-a vărsat cafea pe tricoul lui alb, chiar înainte de prestația live. Oricât de mult ar fi încercat să îl saboteze,G Dragon știa că e mai bun decât el. Talentul se remarcă pe scena, nu în spatele cortinei.
Ji Yong trece pe lângă el,cu un aer superior,izbindu-si putin umărul de partea dreapta a celuilalt baiat.
Seungri își întoarce capul, GD continuandu-si drumul cu pași lenti. Simtea ca este privit. Se simtea mândru.Altadata sa știe cu cine se pune.
CITEȘTI
B to the I to the G BANG!
Teen FictionViata plictisitoare pe care o are orice om devine insuportabila. Ai dorința de a ajunge cu un nivel mai sus,facand orice sa iti atingi scopul. Cinci necunoscuti,dintr-un act de calitate,devin peste noapte noua generație a muzicii k-pop.Ce se va întâ...