Numărul 4

193 22 10
                                    

Mergând spre vestiar, GD era prea atent la ce vorbea cu Taeyang decât la drum.
În acel moment,se izbește de un pusti cu căștile în urechi.
Taeyang:Chiar nu pot sa spun ca ești prost....
GD:La ce te referi?
Taeyang:Prostii dau pe lângă,tu n-ai făcut nici macar asta. Ești sub orice critică ...
GD:M-ai făcut deștept, apreciez...
TY:Daca as fi la fel de deștept ca tine, probabil as deveni gropar,spunand-o mai mult pentru el.
In timp ce GD încerca să își ceară scuze, s-a întors spre Taeyang:
GD:Ai zis ceva?
TY:Nu
In tot acest timp,baiatul care tocmai s-a izbit de GD, nici măcar nu s-a uitat înapoi.Si-a continuat drumul, ca și când nimic nu s-ar fi întâmplat.
GD:Ce om....
Ora de sport s-a terminat.Toti elevii erau extenuati,asteptand sa fie deschise ușile din vestiar. Mai târziu,majoritatea clasei avea în plan să iasă în oraș.
Taeyang:Unde crezi ca mergem azi?
GD:Nu știu... Nu îmi pasa,oricum nu pot veni.
TY:Iar ești ocupat cu lucrurile alea pe care nu mi le spui niciodată?
GD:Cam asa ceva... Dacă iti voi spune, unde va mai fi misterul?
Soarele a apus. Nicio urma de vreo persoana pe străzile din Seoul. O liniște apăsătoare se varsă în zona în care G Dragon obișnuia să își facă "treburile".Cu telefonul în mână, verifica dacă toate melodiile lui sunt acolo. Ocolește coltul penultimii străzi,aflandu-se într-un spatiu restrâns,cu 3 pereti în jurul lui.Unul dintre ei avea o "ieșire de urgenta",ducând spre sosea.Acolo obișnuia să își petreacă serile când nu voia să iasă în oraș cu tot restul prietenilor.Prea mult zgomot,prea mult stres,prea multa bârfă.Uneori este mai bine sa fii departe de aceste lucruri.Asa era si el acolo:singur cu muzica lui.Era frumos.Era perfect.Da drumul playlist-ului cu volumul la maxim.Incepe sa își dea drumul la cele mai bune mișcări de dans. Visul lui era sa ajungă pe scenă,chiar dacă părintii lui preferau sa fie un avocat plictisitor.Nu conta asta atunci. Era singur, avea muzica,se simtea liber și fără griji.Dupa o lunga serie de cântece,s-a decis sa ia o pauza. Se așază pe asfalt,uitandu-se la stele. Deși, de câteva minute, se simtea privit de cineva.Sentimentul era adevărat. A văzut o silueta dându-i târcoale,tocmai în mijlocul "ieșirii de urgenta".Parea de înălțimea unui elev, dar nu era sigur. Acesta s-a simțit observat și a început să fugă cat de tare putea.
GD:Hei!Hei!Cine ești? Oprește-te!!!
Fără voia lui, a început să alerge după băiatul misterios.GD se mira cum poate cineva să alerge atât de repede, cu ceva care seamănă cu i chitara în spatele lui.Erau ca 2 lupi independent.Amandoi păreau exact ca într-o urmărire:vanatorul și cel vânat.Trecand peste multe obstacole dificile, GD i-a pierdut urma băiatului misterios la intersecția unor doua străzi.
GD:<<Unde s-a dus? Cine era? Ce voia de la mine?>>
Ducându-și mâinile la ceafă,se uita pe jos. A observat o foita mototolita și o sigla murdara pe care scria un nume:
GD:<<Pare a fi sigla liceului meu. Aishh, s-a murdărit căzând pe jos>>
Acesta ia sigla într-o mână și o șterge de praf cu marginile tricoului.De asemenea, își pune foita mototolită în buzunarul sacoului sau negru.In sfârșit se vede scrisul...Mijindu-si ochii,GD se chinuie sa citească numele elevului:
GD:K.....
Deodată se aude din spatele lui un strigăt puternic,plin de surprindere:
Taeyang:Hyung!Ce cauti aici? Ai zis ca ai treaba și nu poti veni în oraș cu noi....
Alti colegi,adaugand:
-Chiar asa...
GD:Pai...baieti,sunt aici pentru ca— se uita nedumerit în jur și observa o farmacie—pentru ca...sora mea e bolnava și a trebuit sa ma duc la farmacie după medicamente...
TY:Imi pare rău pentru ea. O sa fie bine,nu iti face griji!Macar te putem duce acasă.Vino!
GD:Imediat!gandindu-se la insigna cu numele elevului și foita mototolită.
Se uita iar la siglă:
GD:<<....Kang Daesung.... >>

B to the I to the G BANG!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum