Part 4

311 47 12
                                    

Nakon vožnje sa luđacima u autobusu iskrcali smo se ispred Golden Gate Parka. Park je ogroman i mi ćemo se prošetati njime. Krasno. Put je trajao najmanje sat i pol jer je promet bio gust, a sunce prži ko u paklu iako je jako rano. Mi smo donekle i navikli na Sunce jer živimo u Phoenixu. Tamo preko ljeta zna biti pakleno vruće.

„Hey, cure, vidite što sam nam kupila." Alex je uzbuđeno dotrčala sa nekim lančićima u ruci koje je kupila na nekom štandu na ulazu u park. Ona uvijek mora neke đinđe- minđe kupit inače nema mira. Ima kod kuće barem 100 kila bižuterije. Mogla bi to prodati na kile, vjerujem da bi se masno obogatila. „To su ogrlice prijateljstva" Podigla ih je u zrak i protresla. Mali privjesci koji su visili na lančičima su veselo zazveckali. Pružila mi je jednu ogrlicu koju sam prihvatila te je jednu dala i Clari koja ju je prihvatila sa prevrtanjem očiju. Clara nije baš velika ljubiteljica tih slatkih lančića. Ona više voli one sa šiljcima i svim tim opasnim stvarima.

Alex je stavila svoj lančić oko vrata i veselo nas pogledala. Uvijek je bila nasmješena i vesela osoba. Njezine plave oći su oduvijek zračile nekom toplinom a njezina narančasta kosa joj je davala neki efekt dobre i zaigrane djevojke što je oduvijek i bila. Pogledala sam lančić koji sam dobila. Bio je to dio koji kad spojiš daje srce. Ja sam dobila srednji dio. Alex lijevi a Clara, koja ga je upravo stavljala oko vrata,desni. I na njemu je pisalo Best Friends. Oh kako slatko.

„Jao odu naši" Alex je pokazala prstom na grupu srednjoškolaca koja je pratila Andersicu i pretpostavljam našeg turističkog vodiča.

„Ajmo, ne želim da se još izgubimo ovdije" rekla sam im te krenula za glupanima iz naše škole. Nakon par trenutaka su se napokon obije pokrenule i našle smo se na kraju kolone. Ubrzo se kolona zaustavila i okružila Andersicu i stariju gospođu.

„Zdravo, ja sam Olivia Simpson, i bit ću vaš turistički vodić dok ste u San Franciscu" Starija žena u kasnim tridesetima nam se obratila. „Danas ćemo ići kroz Golden Gate Park" napravila je stanku i sve nas pogledala sa nekim iščekivanjem „ a onda u najpoznatiji zatvor na svijetu, Alcatraz" ovo je rekla sa velikim oduševljenjem i smješkom od uha do uha. Pa što je svim tim ljudima, šta ih toliko fascinira Alcatraz?

' Pa vjerovatno zato što ima cool ime. Svaka čast onom ko ga je izmislio.' Moj glasič se javio dok je turpijao nokte i ležao na nekoj ležaljci sav u '' ja sam turist'' fazonu.

Nakon pola sata lumatanja po parku vidjeli smo samo drveće, klupe i neke parove koji se žvale toliko intenzivno da bi mogli progutat jedno drugo. Iako sam treći srednje nisam još imala pravu vezu. Jedamput me je dečko iz vrtića poljubio u usta i pito da li želim biti njegova djevojka . Ja sam pristala i on je nakon 5 minuta otišao od mene i pito drugu curu za vezu. Zvao se Edward i bio je rođeni šarmer koji je varao cure ispred njihovih oćiju. Ne bih se čudila da ga je neka cura do sad već kastrirala. Prije 2 godine je osvanula snimka na internetu kako ravnateljeva kćer skakuće u njegovom krilu polugola. Odnosno po njegovoj stvarčici. I to u ravnateljevom uredu na finoj kožnoj stolici njezina oca. Bila je to velika sramota u školi. Djevojka je izbačena iz navijačke skupine i skoro iz škole. Naravno njezin tatica je sve učinio kako bi zaustavio taj skandal. I donekle je uspio. Najgore je bilo to da je Edward sve to snimio jer se kladio sa svojim frendovim. A njega se na snimci nije vidjelo. Mi smo znali da je to on ali nije bilo nikakvih dokaza protiv njega. On je sve to prorekao i na kraju je djevojka nadrapala. A cura je do sad spavala sa milijun dečkiju. Ne bi se čudila da uskoro oped osvane kakva čudna snimkica. Oped bi se imali čemu smijat.

„Evo ti na" Clara mi je dala sok u boci po koji smo je ja i Alex poslali do obližnje trgovinice. Uspjeli smo je natjerati da nešto napravi umjesto da nas stalno zajebava i pravi nekakve probleme. Sjela je na kupicu na kojoj smo ja i Alex sjedile. Našle smo neko mjesto gdje ne udara toliko Sunce. Ostali iz našeg razreda su se razbježali po parku i dogovor je da se nađemo ovdije ispred trgovinice po imenu Windy za 15-ak minuta. Noge me tako bole i ne da mi se više tumarat po San Franciscu.

Alcatraz /n.h/Where stories live. Discover now