On.
Taj dječak.
Taj predivni dječak ..to nije zaslužio.
Majka , otac i brat su mu ubijeni na okrutan naćin.Oderali su im kožu,raskomadali na djelove i za sve optužili njega.
Te plave oči koje su nekada sijale srećom i veseljem sada siju mržnjom i tugom.Prazne su.
Sa 13 je otišao u Alcatraz.Naučio je tuči se.Svakim danom je postajao sve snažniji i snažniji i snažniji.Svi su ga se bojali.Čak i najjači koji su bili veći od njega, oni koji su ga zvali bebom i dječačićem sada su mu se micali s puta.
Jedne noći došlo je vrijeme da izvuku sretnog dobitnika na kojem će isprobati novi lijek i te većeri izvukli su baš njega.Škripanje bolničkih kolica sijalo je strah i trepet zatvorenicima koje gotovo ništa nije moglo uplašiti.Te noći su i njega smjestili tamo i testirali na njemu lijek.Vrištao je od bolova koji su mu razarali mozak i srce.Ostavili su ga privezanog za stol da se mući.Jednostavno ih nije bilo briga.
A onda je cijeli Alcatraz utihnuo.Prestali su vriskovi.Sve je utihnulo.
Mislili su gotovo je,umro je.Ali to je bio samo početak njegova druga života.
"Vratit ću se !!!"dreknuo je posljednim atomima snage koje je imao i time prokleo Alcatraz.Nitko ga nije shvaćao ozbiljno ali vratio se on i polako jednog po jednog ubijao hraneći se njihovim dušama živeći u Alcatrazu.
I danas ljudi misteriozno umiru neznajući od čega.
Obilježava ih nemilosrdno a onda hladno ubija.Svatko ko posjeti Alcatraz......ako ima sreće preživjet će.
Eo ovo sam napisala tek toliko da me se sjeteite jer ONAJ MOJ RETARDIRANI LAPTOP NECE NA INTERNET I BRISE MI NASTAVKE dode mi da ga spicim kroz prozor
a preko moba nemrem pisat jer onda igram na srecu ak objavi ja najsretnije djete na svijetu ak ne onda se sve izbrise
sad nagovaram mamu na tablet
nadam se da cu onda moc lakse pisat.
Ly
votajte i necu vas sad trazit com jer nema se o cemu jos pisat hahah.
VOUS LISEZ
Alcatraz /n.h/
HorreurKada se demonu svidiš....oh...onda znaj .. nikad te više neće pustiti..... @KeyKeyStyles