*Andreas pers*
"Om jag ska va ärlig så borde jag nog inte snacka med Julia efter de jag gjorde mot henne." Säger Isak från provrummet. "Jag förtjänar inte henne, det gör ont att höra hennes besvikna röst och det svider i hjärtat att se in i hennes gröna ögon som har nästan blivit svart av hat" jag hör snyftningar bakom provrummets draperi. "Isak, det du gjorde va fel och idiotiskt, men du kan inte springa ifrån dina problem" Isak kommer ut ur provrummet med rödsprängda ögon och halvt snorig näsa. "Det här problemet är värt att springa ifrån, både Julia och Anton hatar mig och har slutat att snacka med mig" nu kände jag mig ganska irriterad.Allt Isak gör är att leka oskyldig även om alla vet om att han inte är det. Isak kysste en annan tjej mitt framför ögonen på hans flickvän Julia och det va inte vilken tjej som helst, det va Antons ex han kysste. Anton och hans ex Ellinor hade typ relationship goals tills Anton va tvungen att spendera mer tid med skyscraper och inte med Ellinor. Tydligen klarade hon inte av det så hon gjorde slut med honom på sms. Anton blev förkrossad, han tog en paus från Sverigeturnén och isolerade sig från världen.
Sen så kom den dagen då jag fyllde år. Jag skulle ha en fest och Anton lovade att han skulle komma så jag kunde inte tänka mig att något skulle gå fel, de va ju liksom min födelsedag. Festen va hemma hos mig men det va lite för många som va inbjudna så vi fick flytta festen till min trädgård. Bara för att dumma lilla jag ville att alla skulle få reda på festen en månad innan festen så bjöd jag både Anton och Ellinor, bara för att de va tillsammans.
Festen va en höjdare tills Ellinor kom. Det första Anton gjorde va att springa till mig och skrika "vad va det där bra för? VARFÖR BJÖD DU HENNE?" Jag fick panik och sa bara att han skulle lugna ner sig och bara ignorera henne. Ellinor hade tydligen samma planer då hon bara va med Julia och Isak.
När presenterna va öppnade och musiken blev högre och allt gick på räls så hör jag "ISAK, DET ÄR SLUT" och musiken tystnar och alla bildar en ring runt Ellinor, Isak och Julia. Toppen.
-----
Hej alla JASSE MATKASSE här:) ne kände för att skriva en fanfic till det här härliga bandet så varsågoda:DJag har valt att mina kapitel ska vara korta för att det ska bli fler kapitel... Så det kommer bli typ minst 400 ord och Max 600/700 ord:)
YOU ARE READING
Sorry Wrong number A.P
FanfictionFrån. Okänd 21:53 Hjälp mig härifrån. Copyright på hela skiten @jasminjaylaani