Ingens pers*
Andreas tänker, han tänker hur det skulle ha varit om han inte va med i skyscraper och om Filippa skulle gilla honom mer för det? Tankarna cirkulerade runt hans huvud.Filippas pers*
Klockan är 22.56 på kvällen och Jag kollar mot tovas säng, hon är sur på mig. Tova är sur på mig för att hon tror att jag är för feg för att gå ut med att jag är en scraper, egentligen är det så men jag vill bara inte erkänna det för mig och för Tova. "Filippa, är du inte en stolt scraper? Du, om du var det så skulle du inte..." Jag avbröt henne för att jag va sur "... Att jag är feg? Och att jag inte borde vara en riktig scraper om jag skrev det på sociala medier? Om det är så du tycker om mig så kanske jag inte ska vara med dig!" Jag tog mina kläder och bytte om, från pyjamas till mina vanliga kläder. Fan för att alla ska säga vad jag ska göra och vad jag inte ska göra.Jag ville ju inte åka hem för min pappa va hemma och jag orkar inte med att bli ifrågasatt om varför jag inte är hos Tova. Jag gick ett tag runt ladugårdsängen då jag insåg att My och jasmin sover över hos my. Jag kanske skulle kunna joina. Jag tar fram min svarta alldeles för repiga iPhone 5. Jag hade ett rosa-blå ombre skal, hela ss har skrivit sin autograf på den men de har börjat suddas ut för att jag använder skalet hela tiden, varje dag. Jag går in på kontakter och tryckte på jasmin. "Oj, hej Filippa" sa hon med en ovanligt pigg röst "hej, skulle jag kunna sova över med er också, det är en lång historia" "visst kom över bara" sa jasmin och jag kände lättnaden.
***
"Ska vi äta kebab pizza eller pizza med kebab?" Frågade my samtidigt som hon öppnade en kartong från pizzeria 3 kronor i Örebro. Jag kände hur min mage började kurra och hur bra det skulle sitta med en pizza. "Pax för en stor bit" skrek jasmin samtidigt som hon spelade FIFA15 "nej, för att jag kommer ta den före dig" sa jag och tog en stor bit från pizzan. Helt plötsligt så knackade det på dörren. "Kom in, det är öppet" skrek my. Det va en medellång blond kille med en mintgrön snapback med ett felvänt frågetecken. "ROBIN IS IN THE HOUSE" skrek Robin och sträckte en Systembolaget påse till jasmin. "OMG du köpte min favorit breezer, och smirnoff Ice " ropade jasmin och hoppade på den bruna fotöljen. Jag fick en känsla av att den här kvällen kommer bli alldeles perfekt, men innan jag han ens blinka så kom en till person genom ytterdörren och de va ingen mindre än...
------------------------------------------------------------------------------
Sörry för den urusla uppdateringen men jag har väldigt fullt upp med skolan och så... Läs på och ha så D chill:) Xoxo jasse matkasseNi kan följa mig på Twitter:
@jasminjaylaani
Och instagram:
@jasminjaylaani
YOU ARE READING
Sorry Wrong number A.P
FanfictionFrån. Okänd 21:53 Hjälp mig härifrån. Copyright på hela skiten @jasminjaylaani