4

207 14 7
                                    

*Andreas pers*
"Andreas vad är felet?" Frågar Anna-Mia med en suck. "Jag är kär, jag är hopplöst kär i en tjej som hatar pojkband och inte ens orkar med att kolla åt mitt håll" jag kollar ner på mina slitna vita converse och känner hur det börjar kittla i ögonen, fan jag får inte gråta! "Jag fattar att det är tufft men du har kommit sent till varenda litet möte här i studion och det är inte bra, om du fortsätter så här så har vi inget annat val än att kicka dig från gruppen" jag kollade bekymrat på Anna-Mia. Om hon säger så måste det vara riktigt allvarligt. Fan.

Jag lämnade studion, jag ville inte vara där en sekund till. Jag orkade inte med all press. När jag gick igenom porten fick jag ett meddelande.
_
Mottaget kl. 16.58
Okänt nummer
- Jag kan inte säga vem jag e till vem som helst:)
_
Jag börjar bli riktigt förvirrad, jag har tusen frågor i mitt huvud om vem och varför den personen har mitt nummer.
_
Skickat kl. 17.03
Du
- hur hittade du mitt nummer?  Och varför har du den?
_
Ännu en gång så svarade hen inte.

Anton ringde.
Ant: varför drog du sådär?
And: jag pallade inte med all press
Ant: anna-Mia är inte glad vettu va?
And: jag fattade det. Men jag måste lägga på hejdå
Pip pip pip "samtal avslutat".

När jag kom hem så sparkade jag av mig mina skor och sprang up för trappen och in till mitt rum. Allt jag ville va att somna och sen vakna när allt är slut. När den här mardrömmen är slut. Ingen av killarna vet om att jag gillar den här tjejen. Hon heter Filippa, Filippa Karaga, hon har blont hår och blåa ögon. Men hon gillar inte mig. Hon hatar alla "söta" pojkband. Hon är en tjej som älskar indie rock och hennes favorit band är the 1975, de är bra, riktigt bra För att vara ärlig. Men hon ignorerar mig totalt, hon kollar inte ens åt mitt håll och jag börjar få känslan av att det är skyscraper grejens fel. Jag orkar inte, folk sätter stor press på mig och tjejen jag gillar snackar inte ens med mig. Jag orkar inte med det här.
_
Mottaget kl 18.10
Okänt nummer.
- jag heter Filippa men alla kallar mig fiffi, jag är 14 och jag råkade skriva fel nummer av misstag. Sj? Vad heter Du och varför svarar du?
_
Jag orkade inte svara, jag kände hur mina ögon lock blev tyngre och tyngre och så somnade jag
-----
Heeej alla:) jasmin här. Så vad tycks hittills?

Sorry Wrong number A.PDonde viven las historias. Descúbrelo ahora