~ İki Çift Siyah Gözler~

367 23 4
                                    

O lanet olası iş yerinden ayrıldığımdan beri tamı tamına yarım saat geçti.

Ve ben sanki küçük bir çocuğun, elinden çikolatası alınmış gibi etrafa o sinirli gözlerle bakmaya devam ediyor dum ki.........

Taki sert bir bedenle karşıla şıncaya kadar. Bu şiddetli Çarpışmanın etkisiyle bana kolarını açmışcasına bekleyen yeri bi güzel boyladım. Başımda etkilenmiş olucak ki yerinden bi santim bile oynatamadım.

Yerçekimine itaat edermişçesinne gibi duran başımı güç bela olsada kaldırabildim. Keşke kaldırmaz olaydım. 

Kafamı kaldırır kaldırmaz kendimi ellerim bağlı vaziyette son derece lüks bir arabanın içinde buldum, hangi ara ben bu arabaya bindirildim onu da geçtim ellerim nasıl bağlı vaziyette duruyor bir türlü anlam veremiyorum.

Yan tarafa dönecek cesaretin 'c' si yok bende ama beni bu hale getireni görmek bütün nefretimi kusmak istiyorum , kafamı ağır bir çekim de. Yan tarafa çevirdiğimde,yüzü terler içinde kalmış,

Kaslarını epeyce belli eden siyah t-shirt de yüzü gibi, hafifce ıslak bir vaziyette, saçları adeta dans ediyormuş gibi dağınık , spor kıyafetleriyle bile mankenlere taş çıkarır. Adamın yürüyüşe çıktığı her halinden anlaşılıyor.

kendine gel kızım sen burda adını bile bilmediğin bir adam tarafından kaçırılmıssın senin ettiğin laflara bak.

******
Bana anlamını kondurmayacağım, çözemeyeceğim şekilde bakan İKİ ÇİFT SİYAH GÖZLER.
Korkuyormuydum onu bile bilmiyorum,arabanın içinde ki ölüm sessizliğini bozan o siyah gözler oldu.

"Sana o gözleri kullanasın diye vermişler dimi, etrafa bön bön bakasın diye Deyillll!!!! "bi anda apışıp kaldım adamın ses tonu o kadar korkutucu ki 'bana yaklaşma,hele bir yaklaş bak sana ne yapıyorum'mesajı veriyor. Korkmadım desem yalan
olur. Ama belli etmemeliyim, kendimi aciz olarak göstermemeliyim

Kendimden emin bir şekilde" Hem sana ne oluyor sen beni hangi hakla hizmet bu şekilde tutarsın. Beni hele su arabadan bir ineyim direk,  en yakın polis karakolun yolunu tutucam.. Derdinde Polislere bir güzel anlatırsın"

Bu cevabım karşısına adam siddetli bir kahkaha attı namı diyeer 'piç simay' sanki komik bir şey söyledim, pislik

"Sen benim elimden polisler yardımıyla kaçıcağını mı düşünüyorsun? , ha güldürme beni. "

" Evet "

" Kızım sen gerizekalımısın, karşında senin mafyalrın lideri duruyor. "

" Artık beni fazla uğraştırma kimin adamisin ve bana hangi hakla hizmet çarparsın"

******

"bu dediklerininden hiç bir şey anlamadım, ne adamından bahsediyorsun sen? "

dedim adam Bana hala sinirli gözlerle bakmaya devam ediyor ve benim söylediklerim karşısında kat ve kat siniri atmaya devam ediyor.böyle giderse ben bu adamın elinden kurtuluşum yok.

" HANGİ İTİN ADAMISIN LAN SENNNN!!!!! "

Ya bi insan sadece birine çarptı diye apar topar arabaya atılıp elleri bağlanırmıya hangi cani yapar tabikide benim karşımdaki manyak herif, adamın zırvaladıklarından hiç bir şey anlamıyorum 'kimin için çalışıyormuş' falan  filan ben daha zor kendimi geçindiriyorum başka adam içiin niye çalışayım.

"Bak bırak beni gideyimm , hem bu zırvaladıklarından hiç bir şey anlamıyorum, ortada bir adam bile yokken nasıl adamdan bahsediyorsun!! Dedim sinirli bir vaziyette.

"GÜZELL... KONUŞMAYACAKSIN HERHALDE AİLENE VEDA ET GÜZELİM!! "bunu pis sırtarışıyla söylüyordu, bi anda elini kaldırmasıyla arabanın içine iki siyah takım elbiseli adamlar girdi, Herhalde korumalarıdır, esmer olan koruma  saçımı sertçe geriye çekmesiyle küçük bir çığlık attım Adamın hoşuna gitmiş olucakki pisçe güldü.

Esmer korunmadan biraz daha açık tenli olan koruma yanımdaki pis mafyaya bir şeyler. Söylediğinde korkunun tüm vücuduma yayıldığını hissedebiliyorum.

"Abi ne yapalım bu sürtüğe? Nee bi dakika o pis koruma bana sürtük  mü dedi.

nasıl bir belanın içine düştüm ben böyle, filmleri aratmayan bir bela.

Pis mafya ürpertici ses tonuyla

"Aaaa.. alınıyorum ama Tarık... İnsan kuşuna sürtük dermi. Hiç yakıştıramadım sana... "pis birde gülerek söylüyor o da. Yetmez miş gibi laf sokuyor.

" Afedersiniz Bora Bey, peki kızı ne yapalım? "
Demek mafyamızın adı Boraymış, pis mafya

" Sıcak... Şefkatli... Macerası bol..... Aile Filmlerini aratmayan..... "mafya bozuntusunun söylediklerinden sonra biraz daha rahatladım bana türlü türlü işkence edebilecek yere götürüler sanıyordum.

" DEPOYA. Götürün kuşumuzu, kafesinde rahat ettsin kuşumuz"

"Neeeee bi dakika!!!!!! "
o depo mu dedi, hemen rahatlamamalıydım, yine yaptı yapacağını pis mafya

" Beğenmedin mi güzelim"

"Tarzım deyil"

"Kes zırvalamayı, bu kadar uzadığı yeter, götürün kızı depoya! ".

" Eğer kaçmaya kalkışıcak bir hareketlerde bulunursa... Ki sanmıyorum.... O zaman direk kanadını kırın kuşumuzun, kanadı Olmayınca uçabilecekmi bakalım".

Kanat manat diyo  ya bunlar beni çiğ çiğ yerler. benim ne yapıp edip burdan kaçmam gerek, arabadanmı atlasam acaba, bu pis Mafyanın elinde kalmaktansa bi taraflarım kırılır daha iyi.

Tam kapının koluna görünmeden ellerim bağlı vaziyette uzanıcakken, kolumun sertçe çekilmesiyle o pis mafyayla burun buruna geldik, o siyah gözler benim mavi gözlerimi bulduğununda yerimde kıpırdandıp kendimi geri çekmeye kalkıştım, sözde kalkıştım hayvan dahada çekti kendine.

Şuan bileğimi hissetmiyorum bahse varım bıraktığında mor bir kolla karşılaşıcağım.

Nefesini yüzümün her yerinde hissedebiliyorum, bu durum yani benim bu mafya bozuntuzuyla bu vaziyette olmam hiç içler acısı deyil.

"O kanadının saglam kalmasını istiyorsan rahat dur güzelim". Pis bilerek yapıyor işte, sadece kafamı sallamakla yetindim.

Bilerek gözlerimin içine bakarak söyledi o  iğneleyici laflarını, korkmadım desem yalan olur.

Kolumun sertçe bırakmasıyla Jet hızıyla kendimi geri çektim. Mafya bozuntusu pis kahkasını ortaya basmasıyla sinir kat sayım dahada arttı. Bunda gülünüce ne var sanki.

Kolumun acısına daha fazla dayanamayıp

Kafamı koltuğa dahada yasladım, bir anda sert bir çisim kafamda acıyla yer ettiğinde gözlerimin kararmaya başladığını anladım, elimdeki kanı görünce gözlerim daha fazla dayanamayıp kapandılar duyduğum tek sesler kahkaha sesleriydi.................

*******************:-) **********************

1)sizce lara kaçmayı becerebilecekmi?

2)Bora namı diyer mafya bozuntusu Laraya ne yapacak?

arkadaslar sorularımın cevaplarını bekliyorum

Oylarınızı ve. Yorumlarınızı esirgemeyin

Öpüldünüz:-)

medyada lara varr...

GİZEMLİ MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin