3 saat önce..
siz hiç sabah sabah, masum bir şekilde intihar etmeyi düşündünüz mü?
Ne yalan söyleyim ben her sabah düşünüyorum. Bir gün bu alarm sesi benim intihar sebebim olucak.
Benim masum uykumdan alı koyan..
babaannemin cırtlak sesini bana her gün unutturmayan ve onun sesini aratmayan, alarm sağolsun.
Bu kasvetli alarm sesinden sonra uykum, narin vücudumda kayboluşunu biraz da olsa hissetirebilmişti.
Bana muzlu gofreti anımsatan, sarı renkge sahip yatak örtümü ağır bir çekimde üzerimden attım, ayaklarımı uçurumun soğuk havasına teslim ettim. Şaka şaka intihar edeceğimi düşünmediniz deyilmi, sadece yataktan ayaklarımı sarkıtıp betonun etkileyici soğunu ayaklarımı ele geçirmesine izin verdim.
Acınası gözlerle masum bir şekilde duran yatağıma baktığımda.....
Bana'Anneciğim ne olur gitme, biraz daha kal. 'mesajı veriyordu.
"yavrucuğum biliyorsun ki senin annnenin çalışmaya ihtiyacı var. " dedim kendi kendime. Bir an
kendimi yeşilçam Filmlerinden birine düşmüş gibi hissettim .Güç belada olsa yatağımın sefkatli kollarından ayırmayı becerebilmiştim. Küçük bir esneme hareketiyle uykumun tamamen vücudumu terk ettiğine emin oldum.
Piste çıkmaya hazırlanan dansçılar gibi bende banyoya doğru yol aldım, Labirenti anımsatan yolun sonunda banyoya ulaştım.
Rutin işlerimin ardından, kısa bir duş alıp bornozumla banyodan ayrıldım, hemen kıyafet dolabımdan Siyah kalem etek, krem rengi gömlek ve iç çamaşırlarımıda alıp tekrar banyoya girdim.
Kıyafet işide tamam olduğuna göre sıra makyaja geldi,
Fazla makyaj yapan bir kız değilimdir. sadece işe gittiğim zamanlar yaparım, patronumuzun emirlerinden bitanesi makyaj yapmak, sanki kitap yerine bizi alıcaklar, fazla abartıya ne gerek var sanki
Hafifçe bir rimel ve dudak nemkendiricimle makyajımı tamamlayıp saçımı kendi halinde bıraktım
Her şeyim bittiğinde aynada göz ucuyla kendimi süzdüm, bakırın bir tonu olan gün batımı renge sahip saçlarım, denizi aratmayan etkileyici mavi gözlerim , giydiğim kalem eteğin güzel fiziğimi ortaya çıkarması.,....
Ne yalan söyleyeyim güzel olmuştum, hemen evimden ayrılıp iş yerimin yolunu tuttum.
Küçük şirin evimde yanlız yaşayan bir kızım, aslında annem de varbabam da var,. sadece beni önemsemezler, o yüzden de ayrı yaşamaya karar verdim, onlarda buna başta karşı çıktıysalarda bir zaman sonra anlamadığım bir şekilde kabul ettiler, bana ayda bir ihtiyaçlarımı yarısını karşılayabileceğim kadar bana para gönderirler.
Bir miktar para göndermeyle annelik, babalık görevlerini yerine getirebileceklerini sanıyorlar, bana hiç bir zaman varlıklarını hissetdiremediler, bazen evlatlık olduğumu sanmıyor deyilim.
45 dakikalık taksi yolculuğunun sonucunda iş yerime nihayet varabildim. Allah kahretsin ki 15 dakika geç kaldım, ne yapıp edip benim patrona varlığımı hissetdirmeden masama varmak amacım
Bu seçeneği baştan eledim, benim, ukala, cimri, insanın sinirini en üst seviyeye çıkarabilen, patronum olduğu sürece deyil masama şirketten adamımı bile atamam.
İkinci bir seçenek olarak Adayı aramak kaldı.
Hemen rehberinden 'pusulam' adlı seçeneğe basıp açmasını bekledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ MAFYA
ChickLitBir plak olsam............................! Zeki Müren çalsam....................! Bozulsam..................................! Aynı yerde takılsam....................! Hep tekrarlasam........................! "Elbet bir gün buluşacağız...