Kolumun acısına daha fazla dayanamayıp
Kafamı koltuğa dahada yasladım, bir anda sert bir çisim kafamda acıyla yer ettiğinde gözlerimin kararmaya başladığını anladım, elimdeki kanı görünce gözlerim daha fazla dayanamayıp kapandılar duyduğum tek sesler kahkaha sesleriydi.................
"Ne olur bırak beni gideyim, hem bak ailem de çok merak etmiştir. "
Vaar gücümle söylediğim cümlenin ardından yaptığı tek şey pis kahkahasını ortaya sermek olmuştu. Korkuyordum. Allah kahretsin ki karşımdaki pis mafya dan ölesiye korkuyordum. Beni bu depoya Pardon onun deyimiyle 'kafese' getireli bir hafta oldu, günlerdir yemediğim dayak kalmadı, kollarımda haddinden fazla kızarıklar ve sigara izleri vardı. İçtiği sigaraları acımasızca vücudumun farklı bölgelerinde acımasızca bastırıp söndürüyodu. Sıradan bir sebep yüzünden işkencelere maruz kalıyorum . Ağızımı açtığım zaman bir bakıyorum tokat yüzüme iniyor. Bir bakıyorum çakı izleri koluma yer ediyor. Annem babam beni aramaya çıkmışlarmıdır acaba? Özzeliklede Ada.kesin üzüntüden telef olmuştur.
Boğazımdaki yanmayı hissettiğim an ne kadar süredir bağırdığımı ve mücadele ettiğimi anladım. Bu hissetiğim şey ise tek bir damla yüzümden aşağı kendini bırakmasıydı. Hemen gözlerimi tavana sabitleyip gelen yaşları engellemeye çalıştım......
Ellerimdeki Zincirleri önemsememeye çalışarak ayağa kalkmayı denedim ama elimdeki zincirler sadece elimde deyildi, ayaklarımdada vardı aynı zincirlerden, bir ucu ayaklarımda diğer ucu ise duvara sabitlenmişti, ben hareket ettikce acı veriyor du. Bana daha acı veren şeyler olmuştu ama bu daha acı hissetmeme neden oluyor. Aslında ben hissizleşmiştim. Hislerimde benim gibi buraya hapsoldular.
"Seni bırakacağımı sanıyorsan yanılıyorsun"dedi yavşakça
"ama........ "ama dememe kalmadan günlerce yaptığı şeyi yapıp lafımı yarıda kesti.
" Keşke doğmadan önce senaryoyu okusaydık bi iyiydi...... "şimdide duygusala bağladı. Lafımı geri alıyorum bu mafya bozuntusu ne kadar duygusal olabilirki?.
" Bu neydi şimdi, duygusal moduna mı geçtin bu seferde? "
"Kes zırvalamayı!! "
" Doğru senin dediğin gibi keşke okusaydık, o zaman bilki seninle karşılaşmamak için elimden geleni yaparım". Dediklerimin karşısında yaptığı tek şey sigarasını içine çekmesi oldu............ ve bi anda da dumanını yüzüme üflemesi.
"Sen... Ne yaptığını.... sanıyorsun be.....,... gerizekalı? "
" Bana bir daha gerizekalı dersen o dilini tilkilere atmak zorunda kalırım"ne yaptığını sanıyor ki bu. kas yığınından iyice ne yaptığını bilmiyor.
Gerizekalı gerizekalı gerizekalı al işte gerizekalısın
"Sana bir şey sorucam""Aaaa mafyamız bize kibarca sorudamı sorarmış gözlerim yaşardı"
"Ben sana yaşarmayı göstericem!! "dedi tınlayarak.
" Makas getirin la çabuk bana!! "dedi kükreyerek.
Bu neydi şimdi makası ne yapıcaktı.Kapıdan sarışın koruma elindeki maksla girince mafya bozuntusu hemen makası çekip aldı bi an korumanın kolunu kopardı sandım.
" Eeee nerde kalmıştık, ben sana hatırlamanda yardımcı olayım, şimdi soracağım soruya gelelim" dedi ve bana doğru bir adım attı.
"Annenin adı leyladı deyilmi? .... "dedi ve bi adım daha attı.
" Alma pis ağızına annemin adını!! "dedim son gücümle ve saçımın bir kısmın alıp uçlarından kesti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ MAFYA
ChickLitBir plak olsam............................! Zeki Müren çalsam....................! Bozulsam..................................! Aynı yerde takılsam....................! Hep tekrarlasam........................! "Elbet bir gün buluşacağız...