"Μελίν" άκουσα την μαμά μου να φωνάζει από κάτω . Εκείνη την στιγμή καθόμουν στο κρεβάτι μου και σκεφτόμουν. Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα στο κολέγιο , και ήμουν αρκετά ενθουσιασμένη για αυτό , άλλα όχι όσο θα έπρεπε . Εννοώ, με είχαν δεχτεί στο Queen Mary, ένα από τα καλύτερα κολέγια του Λονδίνου , και οποιοσδήποτε θα ήταν πολύ πιο ενθουσιασμένος από ότι είμαι εγώ τώρα.
Σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο που ήταν στον πάνω όροφο, απέναντι από το δωμάτιο μου. Έκανα ένα ντους για να χαλαρώσω. Ύστερα πήγα ξανά στο δωμάτιο μου και ετοιμάστηκα. Μάζεψα τα μακριά καστανά μαλλιά μου σε μια αλογοουρά και καθόμουν μπροστά από στον καθρέφτη. Αυτή δεν ήμουν εγώ. Η κοπέλα που με κοίταζε είχε τα ίδια μαλλιά, τα ίδια καστανά μάτια, το ίδια χαρακτηριστικά, αλλά δεν ένιωθα ο εαυτός μου. Μαύροι κύκλοι είχαν σχηματιστεί κάτω από τα μάτια μου και ήμουν χλωμή. Προσπάθησα να τα καλύψω με make-up, και πιστεύω πως τα κατάφερα. Αλλά το make-up δεν μπορεί να καλύψει αυτό που νιώθεις μέσα σου.
Είμαι έκπληκτη με τον εαυτό μου. Περίμενα αυτήν την ημέρα από τότε που ήμουν 12, με ανυπομονησία. Πάντα ήμουν καλή στα φιλοσοφικά μαθήματα και είχα μια ιδιαίτερη αγάπη για τα βιβλία. Θυμάμαι τότε που ο μπαμπάς μου μου διάβαζε παραμύθια μικρή, και όσο μεγάλωνα πάντα με ενθάρρυνε να διαβάζω λογοτεχνικά . "Αχ" αναστέναξα. Τώρα όμως δεν είναι εδώ για να με καθοδηγεί...
"Μελίν, θα αργήσεις για τη πρώτη μέρα στο κολέγιο. Γρήγορα ,έχουμε να πάρουμε και την Λίλη." η μητέρα μου ξαναφώναξε και με διέκοψε από τις σκέψεις μου. Άρπαξα την τσάντα μου και κατέβηκα γρήγορα τα σκαλιά και βρέθηκα στην κουζίνα.
"Καλημέρα μαμά " ,
"Καλημέρα, πως αισθάνεσαι για την πρώτη μέρα στο κολέγιο σου; " με ρώτησε η μαμά μου γεμάτη περηφάνια ο τόνος της. Έπειτα από το συμβάν δεν την είχα ξαναδεί τόσο χαρούμενη. Πάντα ήθελε να πετύχω στη ζωή μου, και έβλεπε πως μετά από τόσο διάβασμα στο λύκειο, οι κόποι μου είχαν αποδώσει. "Καλά μαμά, είμαι λίγο αγχωμένη, αλλά είμαι μια χαρά." είπα καθώς η μαμά μου έβαλε την άδεια κούπα του καφέ της στο νεροχύτη. Απ' ότι φαίνεται δεν είχα χρόνο για πρωινό, οπότε ετοίμασα γρήγορα ένα καφέ και βγήκα έξω.
Η μαμά μου με βοήθησε να βάλω τα πράγματα μου στο αυτοκίνητο. Δεν ήθελα να πάρω πολλά. Πήρα τα λογοτεχνικά βιβλία μου, μια βαλίτσα με τα ρούχα μου, το λαπτοπ μου και κάποια άλλα προσωπικά αντικείμενα. Αφου έβαλα τα πράγματα στο πορτμπαγκάζ, έκανα τον γύρο και μπήκα στο αυτοκίνητο.
ESTÁS LEYENDO
Destiny (Harry Styles)
FanficΤο πεπρωμένο τους καθορίζεται από το πόσο καλά ξέρουν τους δαίμονες της αμφιβολίας τους, πόσο καλά αμυνόνται εναντίον τους, και πόσες μάχες κερδίζουν. Η Μελιν μια 19χρονη φοιτήτρια , επιτέλους μετά απο μεγάλο καιρό κατάφερε να τελειώσει το λύκειο κα...