Μπήκαμε μέσα. Το μέρος ήταν πολύ ζεστό και άνετο αντιθέτως με τον καιρό απ'έξω. Βρήκαμε ένα άδειο τραπέζι στο τέλος του μαγαζιού και πήγαμε και καθίσαμε, εγώ στα αριστερά και η Λίλη στα δεξιά. Ο Τζέιμς πήγε να παραγγείλει τα φαγητά μας.
Η Λίλη και εγώ συζητούσαμε σχετικά με το σχολείο και αυτά. Ξαφνικά άνοιξε πόρτα του μαγαζιού και πήδηξα από τη θέση μου. Γιατί στο καλό το έκανα αυτό; Είναι φυσικό να μπαίνουν άνθρωποι μέσα, αλλά ένιωσα κάτι άλλο στην παρουσία αυτού που μπήκε. Γύρισα διακριτικά για να δω αυτόν που μπήκε και πρόσεξα τις καστανές μπούκλες και τα διαπεραστικά πράσινα μάτια του.
Αμέσως μετά μπήκε ένας ξανθός με μπλε μάτια και ένας με καστανά μαλλιά, σχεδόν ίδια με του Χάρρυ και, καστανά μάτια. Σοβαρά τώρα; Στο μυαλό μου κατέβηκαν χίλιες σκέψεις, αλλά κανονικά δεν θα έπρεπε να με ενοχλούσε. Ήταν εδώ με την παρέα του για να φάνε, αλλά και μόνο που ήταν στον ίδιο χώρο με μένα ένιωθα ένα κόμπο στο στομάχι.
"Μελίν," η Λίλη μου είπε, αποσπώντας με από τις σκέψεις. Δεν είχα προσέξει ότι ακόμα μιλούσε και ένιωσα λίγο αμήχανα που δεν τη πρόσεχα.
"Συγνώμη, τι είπες;"
"Είπα πως θα έπρεπε να πάμε να πάρουμε πράγματα για τον κοιτώνα. Το έχουμε ξεχάσει τελείως," είπε. "Μα καλά, τι σκεφτόσουν τόση ώρα;"
"Τίποτα" είπα, ακόμα με κοιτούσε με ένα ύποπτο βλέμμα.
Δεν περάσαν πολλά λεπτά και ο Τζέιμς ήρθε με το φαγητό και τα αναψυκτικά μας, τα άφησε πάνω στο τραπέζι και κάθισε δίπλα από την Λίλη.
"Ευχαριστώ Τζέιμς " είπα καθώς δαγκώνοντας το μπέργκερ μου.
"Λοιπόν , Τζέιμς μετά θα έρθεις να δούμε καμιά ταινία μαζί με εμένα και την Μελίν στο δωμάτιο μας; " τον ρώτησε η Λίλη.
"Εμ δεν νομίζω, σήμερα με κάλεσαν οι συγκατικοι μου σε ένα πάρτι αδελφότητας και θα πάω, θα έρθετε μαζί μου;"μας είπε ο Τζέιμς.
"Ναι , έχω καιρό να πάω σε πάρτι " του απάντησε η Λίλη και εγώ αναστέναξα. Ήταν ήδη μια πολύ αγχωτική μέρα και το μόνο που ήθελα να κάνω ήταν να ξαπλώσω στο κρεβάτι μου, να δω κάποια ταινία και ίσως να πάρω τηλέφωνο τη μητέρα μου.
"Μελίν τι λες;" ρώτησε ο Τζέιμς.
"Συγνώμη παιδιά αλλά δεν θα έρθω.Να πάμε την Παρασκευή, έτσι και αλλιώς είναι σχολική μέρα σήμερα. "
"Εμείς θα πάμε. Άμα είναι θα πάμε την Παρασκευή και οι τρεις. Αλλά μέχρι τότε μην αλλάξεις γνώμη." είπε ο Τζέιμς με ένα πλατύ χαμόγελο. Χαμογέλασα στο πόσο ενθουσιασμένος γινόταν για ασήμαντα θέματα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Destiny (Harry Styles)
Fiksi PenggemarΤο πεπρωμένο τους καθορίζεται από το πόσο καλά ξέρουν τους δαίμονες της αμφιβολίας τους, πόσο καλά αμυνόνται εναντίον τους, και πόσες μάχες κερδίζουν. Η Μελιν μια 19χρονη φοιτήτρια , επιτέλους μετά απο μεγάλο καιρό κατάφερε να τελειώσει το λύκειο κα...