Derivăm

77 10 1
                                    

 *  cu  , cortu' , în pădure la 11 noaptea *

Madame Satana : Eww~! Ew , ew , ew , ew ! De ce e totul aşa verde ? Ew ! Nu mai ies din casă . 

Kaguya :  Dar asta e natura! Minunata natură !

Madame Satana : Minunata ta natură e minunată  pe dracu' .

Kaguya : Copil dă incubator .

Madame Satana : *po-po-poker~  face * .

Germania : incubator = cameră special amenajată pentru a asigura dezvoltare în condiții optime .

Madame Satana : Pfff... ştiam .

Kaguya : Deci , te-a învățat ceva Hitler până la urmă .

Italia : Ve~ , ce faceți ?

Madame Satana : *se uită urât la Germania * şti , nici tu n-ai fost invitat sau ceva de genu' , dar ce caută pastelatu' ( ce?) ăsta aici ?

Kaguya : Cum adică "ce" ? Gerita , normal !

Madame Satana : *(după un moment de gândire ) perv face * aham ~  deci , * dă din sprâncene * nu mai avem decât un cort *aruncă celelte corturi în focul de tabără * , deci dragilor , voi doi " dormiți" (gesticulând) împreună . 

Germania  : De ce ai  gesticulat?

Kaguya : *trol *

Prusia : *tuşeşte ca să se facă auzit * MINUNATUL PRUSIA ESTE AICI PENTRU VOI !

*ceilalți* : Mori .

* apare Iggy butonând telefonul* 

Madame Satana : *se dă jos din copac * AI WI-FI ? *față disperată * TREBUIE . SĂ-MI . VĂD . DOUJINSHI-URILE !

Iggy : ...ce? Şi nu , n-am . 

Kaguya : *tuşeşte * păi se zice că  , cartofii  stopează semnalul Wi-Fi .

Germania : *încercând să monteze cortul * Atunci se pare că Prusia ar trebui să plece .

Prusia : Aşa vorbeşti tu cu minunatul tău frate mai mare , Vest ? Şi nu mă compara pe bine cu un cartof !Ai măcar puțin respect pentru ...

Madame Satana : ...pentru cei  ce nu mai sunt pe hartă , poate? Oricum , să şti că el nu vrea decât să-şi petreacă noaptea în cort cu Italia .

Prusia şi Germania : ce?

Kaguya : * față de Oprah * nu , nu , nu nega . Noi ştim mai bine ca tine ! Şi pân la urmă  tu ce tot faci acolo ? * îi smulge telefonul din mână lui Iggy *

Madame Satana : Desigur , vorbeşte cu -

Iggy : Nu începe  iar !

*Madame Satana şi Kaguya butonează dar le apare o avertizare * :

Iggy , cu magia pe care nu ştiu cine naiba , a invocat-o ,ai rămas  cu mâna ta în cea a lui Alfred ( adică VĂ ȚINEAȚI DE MÂINI ŞI NU VĂ MAI "DEZPILEAȚI" , jur , uneori am aşa o gramatică ...)  ce faci ?

Nimic          Înroşeşti şi devi timid   

Madame Satana : CE ALEGERI SUNT ASTEA ?

Coreea de Nord : Nu-i vina mea idiotul ăsta *arată spre Coreea de Sud * a pus variantele 

Iggy : Aha   , deci voi ați fost !

Prusia : he he !

Kaguya :  Taci şi pleacă , strici semnalul , tu , cartofule ! Trebuie să intru în baza lui de date şi să schimb alegerile .

*după cinci minute * 

Kaguya : Gata  !

Alegerile acum  sunt :

Nimic * nu e disponibil *  nimic * nu e disponibil *   Direct nuntă ( până află Ivan că te-ai atins de viitoarea lui nevastă ) 

*ceilalți* : actualmente,  ce ?

Kaguya şi Madame Satana : *r-pe face * 





Madame Satana on FacebookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum