Cand o pui pe Satana sa fie bona ( Intamplari nostalgice )

73 8 1
                                    


Madame Satana : 

Astazi , dragii mei o sa va povestesc cum o sa ajung eu sa ma incui in dulap  de Kaguya . Si sunt sigura ca o sa citeasca asta  asa ca  la sfarsit o sa fac si un testament ( va las aerul si prostia ) .

Asa , totul a inceput ieri . Toate bune si frumoase pana imi spune Kaguya , ca ea si Romano vor fi plecati de acasa  o zi , si cum  nu avea cine sa stea cu Katyusha ( care inca nu stiu cum a aparut pe lume  ca sunt sigura ca ei sforaiau )  m-a rugat sa stau cu ea. Iar eu , ca o buna samariteana ce sunt  am zis ''da'' . N-o mai vazusem pe Katyusha pana atunci ,  ca doar nu se da eu jos din pat si sa iasa din casa  .  Dar cum Kaguya sta la  naiba-n praznic   trebuia sa ma grabesc . Ma dau frumos jos din pat   , ma inarmez cu Monopoly si Remi   si cobor . Am sa trec peste faza in care m-am infofolit   ca na . S-o pus Kaguya sa stea la Polul Nord sau e din cauza racelii mele  .  

Pana la gara .Iar acum mai pe scurt : Trebuia sa iau trenul dar cum pa-pa bilete  ca era tot  plin   m-am dus langa tren  incat sa nu ma vada nimeni ( era bezna )  . Ma urc pe scarita aia de la ultimul vagon si am ajuns pe tren !  Trenul porni iar asa frumos am stat eu vreo doua ore pe tren ca in filmele cu James Bond  si  am primit niste ramuri de brad in fata . Bine ca n-am dat de vreuun  tunel . 

* peste cateva ore dupa ce a ajuns trenul in gara * 

M-am uitat pe o foita din buzunar unde aveam scrisa adresa  casei lui Kaguya si Romano . 

*Dupa vreo jumatate de ora *

Am gasi- 

- Cata casa !

Am inaintat spre usa  si m-am lasat pe genunchi  . Langa era un ghiveci in care Kaguya mi-a spus ca e cheia de la casa . Era doar pamant in ghiveciul ala  cum Kaguya  nu se pricepe la gradinarit . Gasesc cheia si descui . 

-Uaaa... 

Pe langa faptul ca era frumoasa pe dinafara era frumoasa si pe dinauntru . Am urcat scarile pana la al doilea etaj  si am intrat  in prima camera de pe dreapta unde mi-a spus Kaguya  ca e Katyusha .  

Intru si vad un patut de copil  mic  si jucari prin camera ( Kaguya , nu mai lua tanc de plus la copil ! ) . Credeam ca are  zece-unsprezece ani , nu ca e un copil de  cinci  ani cred .   Katyusha se juca cu niste soldatei  pe podea .  M-am carat cu Monopoly si Remi dupa mine sunt tare .   Nu se sperie cand m-a vazut .

-Ler...Ler-chin 

Ma stie !

*dupa  cateva ore *

Bine , bine  , tocmai am incurcat apa pentru Katyusha cu votka . 

-Imi plase ! 

Se vede ca e a lui Kaguya  , cat despre Romano are  firul ala de par rasucit in cap si cam atat . 

M-am intors o clipa  sa iau ceva de pe raft  si cand sa ma intorc inapoi Katyusha nu mai era acolo . Poate o fi picat . N-a picat!  Panica ma cuprins  . Nu putea sa iasa din casa , usa era incuiata  . Am cautat-o prin  toata casa  si cand am ajuns in sufragerie geamul era deschis  . '' Doar nu s-o fi ... ''

Ce priveliste care imi  taia respiratia : Katyusha   mergand de a buselea pe firele de inalta tensiune ! M-am  catarat pe geam  si am pus piciorul pe un fir  , si cu toata tampenia si spaima ca o sa mor mai mult de mana lui Kaguya decat de electrocutare  am pornit .  Ma clatinam  intr-o parte si in alta iar cand am ajuns la jumatate am prins-o pe  Katyusha . Era si mai greu sa ma intorc  cu tot cu ea  dar intr-un final am bagat-o in casa si cand sa  ajung si eu Boom !

Tocmai ma electrocutasem , dar inca mai stateam in picioare ,  am picat de pe geam in casa . Aveam parul lui Goku , in sus  si ars . Am pus-o pe Katyusha in scaunul de la bucatarie ca sa nu mai plece dar  am alunecat pe parchet . Si pe ce am alunecat ? Pe pipi ! 

Dupa am dus-o la baie . Nu stiu cum  se schimba  asa  m-am uiatat in dulap ,. De parca in dulap ar scrie instructiuni . Cand m-am intors , tot nu era acolo , si iar am cautat prin toata casa  pana am gasit usa de la subsol deschisa . Am aprins lumina  si am vazut , tot subsolul lui Kaguya plin cu arme  ... si o masina de  aruncat  mingi de tenis si  pe Katyusha langa ea . M-am apropriat usor dar a dat drumul la masina . Am primit destule mingii in fata ca sa pot sa zic ca aratam ca un batran pe droguri . 

si ca sa termin o data nu o sa mai povestesc ca a gasit o arma , a distrus niste rosi , a spart o vaza  si m-a batut la Monopoly . Pana la  urma a adormit  , si am putut sa imi trag sufletul . Sau nu pentru ca atunci au ajuns Kaguya si Romano inbracati la patru ace . Probabil au fost la un restaurant sau ceva.

Dupa ce mi-au pus niste intrebari  .

-A fost Katyusha cuminte ? intreba Kaguya 

- Foarte ... 

 Pana la urma am putut sa plec . Cum am inchis usa  am murmurat :

- Neamul tau Kaguya !


Nu mai scriu testamentul ca nu am ce sa va las . 




P.S: Am ingropat cioburile de  vaza in curte .

Madame Satana on FacebookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum