Plangeri

23 6 4
                                    


Stiu ca v-am promis acel one-shot yaoi dar cre ca o sa-l pun maine , pentru ca acum , singurul meu neuron ( helau , Gigel ) se zbate pentru supravietuire la ideea de a merge in vacanta . 

Urasc sa merg undeva in vacanta , fie in tara sau peste granita . Mai ales cand este la mare . Precum nu pot fii lasata acasa sau cel putin la bunici ( clar nu inteleg de ce nu ma poate lasa sa stau la bunici , o face doar ca sa ma enervez ) , nu stiu daca mai are rost sa am un argument de cacao in care sa nu se inteleaga ca NU doresc sa merg sau pur si simplu sa ma dau cu capul de scara si sa mi-l sparg asa incat sa ajung in recuperare si sa nu pot merge , pentru a nu mi-ar pasa , atata timp cat se face dupa mine ( am depus si efort , te rog ) *  sper ca Dumnezeu sa-mi asculte rugamintea , fratilor si surorilor , rugati-va pentru mine * . 

Si incepem cu argumentul numarul uan :

Grecia , va spun de la inceput ca n-am nimic cu Heracles . Cred ca multi oameni de turma ar dorii sa mearga acolo , pentru ca de ce nu ? Societatea spune ca sunt niste plaje extraordinare( patratelele lu' Heracles ) , dar mie nu-mi plac plajele , nu-mi place apa , nu-mi place caldura , si daca nu ma intereseaza nimic de acolo * macar un templu , statuia lu' Zeulica sau ceva da' nu * de ce sa ma duc ?

Argumentu' namber tu :

Din cate stiu eu , Grecia * Romania si restu *nu o duce prea bine , plus cu criza refugiatilor . Dar se aplica la orice alta tara . De ce dracu' , cand vezi cum o  duce rasa umana tu te duci in vacanta , doar de , sa arati ca esti avut  da' nici nu sti unde sa pui cratima , ca te doare in cur de ailalti ,  saracii * printre care si noi * , unii care poate sunt in razboi dar normal , din moment ce  ai oportunitatea de ce sa nu te duci . 

Argumentu' number tre :  * care nu-i asa de important dar simt nevoia sa-l pun *

Am spus deja ca n-am nimic cu Heracles . Ba chiar , Heracles e hot . Poate prea hot , fiind o tara mediteraneeana . Cred ca prinzi 41*C la umbra . Si normal ca trebuie sa porti haine scurte ca de , asa se impune din legile nescrise ale oamenilor , ceea ce chiar urasc , pentru ca sincer daca o sa fiu carata pana la plaja o sa vin cu pulovaru' si cojocul .


Argumentu' number for :

''Da' dupa ce ca noi vrem sa te ducem peste tot , sa vezi si tu lumea '' etc etc . 

Nu inteleg de ce s-ar crede ca vreau sa o vad ? Oamenii sunt la fel peste tot , dar daca totusi mi s-ar trezi mie intr-o zi sa ma duc sa vad un monument sau ceva * care chiar merita vazut *  , n-as apela la voi  , pentru ca , daca  vreodata in viata mea as vrea sa ma duc undeva , m-as duce singura , pe bistarii mei * raufacatorii folosesc doar argou * . 


Argumentu' number five :

Nu-mi plac vacantele , confortul camerei mele imi e de ajuns . De ce sa-ti iei timp in care poti sa muncesti * ceea ce nu fac , dar buda mea de la parter imi da superputeri mintale si ma preface in Einstein  * .  As prefera sa stau ca o mamaie incruntata luandu-mi ceaiul in si strigand pe fereastra la plozii vecinilor sa dea manelele mai incet .

Argumentu' number six :

Mi s-a prezentat aceasta  vacanta de toata baliga , ca fiind la inceputul lui SEPTEMBRIE . SEPTEMBRIE . Avand in vedere ca eu incep scoala pe 12 septembrie  . Pentru ca eu nu trebuie sa recapitulez , sa-mi invat dracu' ca nu mai stiu nimic . Ba chiar mi s-a spus : E si ce daca , o sun pe diriginta vii mai tarziu la scoala . Si acum nu inteleg daca acesti oameni sunt constienti ce inseamna educatia si cat ar trebuii ea pretuita , chiar veche si naspa cum e la noi  , si cati n-ar vrea sa o aiba . Ei , cam sentimental , dar faza e ca eu nu accept sa incep anul  mai tarziu  ( pentru ca ce e mai frumos decat a cunoaste ? )

Argumentu' number seven :

Ura  mea pentru vara , caldura si tot ce tine de ea .

Ura  mea pentru vara , caldura si tot ce tine de ea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Ar mai fii destule argumente , dar n-am decat sa le scriu pe toate . 

Greselile grmaticale le arunc pe geam , dar acum ,  idei , orice m-ar putea ajuta sa raman acasa in patul meu confortabil .



Is o frustrata da' asta-i viata . 


O sa astept pentru iarna . 

Madame Satana on FacebookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum