Madame Satana : Incepe scoala
Madame Satana : Incepe infernul
Madame Satana : Incep temele
Madame Satana : Incep sa nu mai am timp .
Madame Satana : Dar desigur c-o sa am timp .
Madame Satana : Sper .
Madame Satana : In iad e mai frumos ca acolo . Acum sa va arat cum sa va pregatiti pentru scoala :
Se ia una bucata penar . Se umple cu o suta de creioane pe care o sa le pierzi mai tarziu . Se ia una bucata casca , ca sa-ti protejezi creierul si ''inteligenta '' de handicapati . Se ia una bucata foarfeca .
Ce se face cu una bucata foarfeca? Daca o sa dai de vreo fufa ( scuzati )* si sigur o sa dai de una la cat e de mare e scoala * se ia una bucata de foarfeca si ii tai parul .
Se ia o carte de gramatica pe care o s-o folosesti ca si scut impotriva celor care stau pe telefon in ore si care trimit mesaje in care apare sindromul '' h'' , ''x'', ''y'' s.a.m.d .
Se ia una bucata Biblie ( ironia ) . S-o citesti cand deschide profesorul catalogul .
Se ia una bucata plici . Aveti grija la muste ( Olga , sper sa te simti )
Se ia un borcan de lacrimi pentru ca nu sti cum sa-ti faci tema .
Se ia una bucata de melancolie . Cand o sa-ti aduca testul o sa-ti fie de ajutor .
Se ia una bucata de creta ca sa nu mori p-acolo de foame .
Se mai ia una bucata melancolie pentru ca trebuie sa le arati parintilor testul .
Se amesteca tot . Se pune la 180 de grade in cuptor . Se lasa treizeci de minute si asa ai capatat un an scolar numai bun de digerat ( Iggy fi mandru , gatesti mai bine ca mine )