Ghid : Cum sa faci o prajitura

32 7 2
                                    


1 . Iti ridici fundul lenes din pat ,  deschizi usa si te duci  pana la frigider , deschizi frigiderul . Iei  zece oua . Dupa te duci in bucatarie si pe drum spargi patru oua . Iei faina  iar dupa  te intinzi dupa  ulei .  Jumatate din punga de faina iti pica in cap , dar ai gasit uleiul . 

2. Te intorci la frigider si pe drum calci in alea patru oua . Vezi ca nu ai lapte . 

3. Iesi afara din casa , cu cizmele tale de ploaie cumparate de la  aprozar si te duci la magazinul din coltul starzii unde e femeia  aia  are iti da' Fanta in loc de Cola ca-i e lene sa se intinda dupa el , da' tie lene sa te duci  pana  la Mega Image . 

4. Intri in magazin ,  iei lapte , si te duci sa-l platasti ( sau nu )

5. Ajungi acasa ,  iti dai cizmele de aprozar jos , iei un castron mare  si mai spargi doua mici .

6. Torni lapte si toate sperantele tale . 

7. Presari toata punga de  faina precum visele tale . 

8 . Amesteci  si eventual mai pui si niste lacrimi ca n-o sa ajungi faimos pe Tumblr . 

9. Pui ulei si amesteci , iar ce a mai ramas in sticla bei . 

10 . Cauzi un recipient de  cozonac de la bunicata ca tu n-ai .

11. Torni ce ai obtinut in  bol . 

12 . Inainte sa pui la copt  mai adauga niste lacrimi  de la dusmani , ca sa fie mai dulce . 

13 . Pune la cuptor la 99 de grade   timp de 10 minute .

14 . Incerci sa nu-ti dai foc la casa ca nu am scis eu prea multe grade . 

15 . Te joci Pokemon Go ! in alea 10 minute si aproape ai sarit de pe acoperis .

16 .  Dupa alea zece minute si pompierii ca sa te dea jos de pe acoperis  , stingi cuptorul  si il deschizi . 

17 . Prajitura ta e arsa si are raie da' zici   ca tot o incerci . 

18 . Incepi sa  plangi  de la ce gust are  si ca nu esti in stare sa fai o prajitura .

19 . Iti iei iarasi cizmele de aprozar si te duci la Mega Image de data asta sa-ti iei o prajitura d-aia Magura  . 

Madame Satana on FacebookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum