Sert Bakış

87 3 1
                                    

Yağmur'dan

Her gün sabahın bu saatinde uyanmak yorucu da olsa annemi o adama ezdirmemem gerekli.
Ben Yağmur normal şartlarda şuan lise son sınıfa gitmem gerekliyken çalışıp eve para getiriyorum. Çünkü yaşlı ve işe gidemeyecek kadar yorgun bir annem, ve içkiden başka birşey bilmeden sürekli evde yatan bir babam var. Yataktan zor bela kalkıp saçımı bileğimdeki lastikle topladım banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım mutfağa gidip ketila su koydum, annem bir gün uyandığında mutlu olsun diye. Salona gittiğimde babamın koltukta üst başıyla sızdığını gördüm acımasız adam. Mutfağa dönüp masaya kahvaltıyı hazırladım. Odama geçip kıyafetlerimi giydim zaten hergün aynıydı lavivert kot pantolon siyah kazak fazla giyicek kıyafet yoktu zaten kıyafete vericek param yoktu. Aralık ayındaydık, ayağıma botlarimi geçirip montumu alıp çıktım. Yağmur damlaları yüzüme çarpa çarpa yürüyüp markete vardım. Lise 1 den terktim bir tahsilim olmadığı için markette kasiyerlik yapıyordum, hamallıkta diyebiliriz. Markete varıp depoya indim montumu asıp saçımı tekrar sıkıca bağladım yukarı kata çıkıp malları raflara dizmeye başladım.

2 saat sonra
Malları dizme isini bitirip kasaya geçtim her gelen yüzde ayrı bir ifade vardı bazıları acele etmemi bekliyordu, bazıları sıcağın hoşluğuyla gevşerken bazıları dedikodu yaparken kasaya bir sus şişesi paat diye kondu o anın dalgınlığıyla karşımdaki kapşonluya
" beyefendi lütfen sıraya geçin sırada bekleyen müşterilere haksızlık oluyor" dedim çocuk kapşonunu çıkarıp sıraya baktı sonra tekrar bana dönüp soğuk bir sesle "bana bak liseli arkamdaki 6 kişiyi beklemiyceğim teyzelerin dedikodusunu ve şu adamın ağız kokusunu çekmek zorunda değilim" dedikleriyle şok olmam bi yana konuşurken kasılan çenesi gözlerinin karalığı içimi ürpertmişti tek ürperen ben değil arkadaki 6 kişiydide tabi "pekala beyefendi" diyerek suyu kasadan geçirdim önüme 50 krşu fırlatıp giderken arkasından baka kalmıştım adeta. Bir sonraki müşteriyle ilgilenirken gözüm camdan dışarı siyahlarına kaydı bana alay edermiş gibi bakıp son gaz basıp gitti. Ben hâlâ kendime gelememişken ruhum çoktan kendime gelmiş çocuğun peşine düşmüştü bile.

Son YağmurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin