Kara Kedi

35 1 2
                                    


Soğukta, yanlız ve sessiz. Huzursuz ve mutsuz.

"Ver elini" dedi o soğuk ama istekli sesiyle uzatmaya çalışsamda olmuyordu çok canım yanıyordu babamın vurduğu yerlerden daha çok.
"Hadi ama" dedi "hadi" son gücümle uzandım ve tuttum elime dokunduğumdaki o soğukluğu hiç unutmam sanırım. Tüm gücünü toplayıp çekti beni yukarı, çukurdan çıktığımda hâlâ şoktaydım ne oldu ve nasıl oldu bilmiyordum. Kolundaki saati fark edip baktım gece 00:12 olmuştu burda ne kadar süredir kalmıştım? Eve gittiğimde kıyametin fragmanını çekecektim biliyordum. Bunları düşürken gözümün önünden bi el geçti "iyi misin" diye sordu yüzüne ellerime üzerime bakıp "evet, teşekkür ederim" dedim, duraksayıp "yani beni orda bırakmadığın için" dedim tuhaf bi şekilde güldü "teşekkür edilmesini sevmem kes artık evin yok mu senin kara kedi" dedi bu da neydi şimdi? "Var izin verirsen gitmeliyim artık" dedim kalkmaya çalıştım fakat ayağıma bastığım anda inlemem bir oldu belliki gitmeme izin vermiyicekti "pekala" diyip kolunu belime sardı ve yürümeme yardımcı oldu ana caddeye çıkınca karşımda siyah bi bmw a8 duruyordu bu tipte bi çocuğa bu arabayı bir tek çalarak aldığını düşünebilirdim. "Hadi" dedi ve iteleyerek beni arabaya oturttu, yolda birşey konuşmadan yolu tarif ettim sokağın başında babam olucak o adamı görmemle içime buz gibi bir su döküldü bi anda damarımdaki kanlar dondu "daha fazla girme sokağa burda inebilirim yürürüm" dedim babamda göz ayırmadan fark etmiş olucakki o da o tarafa döndü "sen bilirsin" dedi arabadan çıktım yürümeye başladım belli etmemeye çalıştım ama ayağımın acısı içime işliyordu, beni görmesiyle öfkeli ve sinirli bir şekilde bana doğru geldi "nerde sürttün bu saate kadar" dedi o anda kendimi yerdimi yerde buldum dudağımdaki yara patlamıştı ve kanıyordu tadı azıma bulaşmıştı yerden kalkmaya çalıştım ama karnıma bir tekme inince şuurum kapandı ne kadarda ellerimle siper etsemde işe yaramıyordu "Allah"ım yardım et" dedim inleyerek Salih geldi tuttu adamı o da babam gibi iğrenç pisliğin teki mahalleye açtığı mağazadan beri gözü bende kızın yaşındayım be adam!
"Bırak lan öldürücem yetti artık kimle sürrtün kimleydin lan cevap ver!"
"Yemin ederim gitmedim bi yere geç çıktım bu akşam yapma" desemde dinlemiyordu en son yere eğilip ağzıma attığı yumrukla son yağmurları hisseettim hissedebildiğim son yağmurları.
En son hatırladığım babama ve Salihe atılan kafalar ve onun yere eğilip babamın bana yaptıklarının aynısını ona yapması.
"Uyanık kal uyanık kal! Uyanmazsan seni öldürürüm kara kedi!"

Son YağmurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin