Yağmur'dan
Akşam olmuştu sonunda üzülsem mi sevinsem mi bilememiştim, eve gidince o adamın suratını görmek istemiyordum bana yaşattıklarını tekrar hatırlamak...
Marketten çıkınca havanın soğukluğu yüzüme vurmuş içime işlemişti adeta montuma daha sıkı sarılıp yolda yürüyordum ayaklarım yere bastıkça çıkan ses, yağmurun ağac yapraklarında bıraktığı hışırtılar.
Yerde bi gölge gördüm benim gölgemden farklı daha iri daha uzun bi gölge arkama bakmadan hızlandım ben hızlandıkça o da hızlanıyordu vicudumdaki tüm kanın ayaklarıma hücum ettiğini hissedebiliyordum anlık cesaretimle arkamı döndüğümde içimdeki ateşi söndüren bi kova su boca edildi ateda. Serkan, markette benimle çalışan çocuk hakkında tek bildiğim adı 7 aydır çalışıyor olsamda bildiğim tek şey bu, kendimi bildim bileli insanlardan uzağımdır. Hep.'Korkuttun beni'
'Amacım o değildi sadece konuşmak istedim ama sen hızlandın gerçekten kusura bakma' dedi çekinir bir biçimde
'Önemi yok bir dahahi kine seslenirsen sevinirim' dedim buruk bile gülümsemeyle.
Evim markete yarım saat uzaklıktaydı ve bu akşamlık yürümeyi tercih ettim biraz sohbet ettik o kendini anlattı ben adımı.
Karanlık bi sokağa girdik ki herşeyin bi düzmece olduğunu anladım o anda karşımda Serkan dahil 3 çocuk bana iğrenç bir şekilde bakıyorlardı ona sorarcasına baktığımda bana'Üzgünüm güzellik 7 ayın bekleyişi böyle sonuç verdi' dedi içimdeki alev tekrar patlama yaşadı o anda anlamıştım beni istiyordu benliğimi, var oluşumu istiyordu arkama bakmadan koşmaya başladım nereye gittiğimi bilmeden.
Rüzgarın soğukluğu önce boğazımı sonra ciğerlerimi kurutuyordu ateş parçalıyordu resmen beni.
Önüme bakmadan koşarken sert bi varlığa çarptım 'bitti yağmur bu kadar' dedim içimden ama sabahki o gözlerle karşılaştım yabancı, boş ve soğuk o gözlerle o anda onlar geldi sıcak kollardan kurtulduğum an koşmaya başladım ki kendimi boşlukta bulmam sadece 3 dakika mı aldı.
Artık boşluktaydım yüzüme düsen yağmur damlalarıyla uyanık kalmaya çalışıyordum.
Ve son gördüğüm o gözler Yalvarıyorum! Bırakma beni! Burası çok soğuk!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Yağmur
Genç Kız EdebiyatıGeceyi beklerken gelen güneşti o sanki, ama koyu bir güneş. Bir yanımı aydınlatırken diğer yanımı karartıyordu. Hayatı acımasızlıklar ile dolu 18 yaşında bir genç kız ve yaşamını dövüşerek sürdürmek zorunda olan bir gencin hikayesi...