24.Bölüm ♠

4.5K 261 22
                                    

[Multimedia Savaş]

24.Bölüm°

-Yazar Anlatımı-

Savaş ayaklarını koltuğa uzatmış, elindeki kumandayla kanalları gezinirken kafasına yediği yastıkla yerinden kalktı.

"N'apıyorsun kızım?!"

"Başlatma be n'apıyoruna! Susmuyor bu çocuk! Gel bak biraz, yoksa bu çocuğun ses tellerini koparır senin bir tarafına yapıştırırım. Hangi kafayla kabul ettim ki sanki! Salaklık bende. Ne diye yardım ediyorum sana?! Zaten az önce altını değiştirirken canım çıktı, dua et o boku sana yedirmedim. Hatta yedirseydim, yedirmekle kalmaz suratına da sürerdim. Ardından dua eder 'Allah'ım kırk yıl geçmesin kokusu' der, elli kere de amin derdim. Kalbim temiz ya, kabul olurdu. Ama demedim, niye demedim? Bilmiyorum. Dur ama sen, bu çocuk birazdan yine sıç-"

"Altyazı lazım mı abi?"

Cenk arkadan konuşup, Arya'nın lafını bölerken Arya iyice çileden çıkmıştı. Savaş derin bir nefes alıp bebeğe ilerledi.

"Çocuğun kulaklarına acıdım şuan. Daha el kadar bebek, motora bağlamış bir kıza emanet edilemez. Git Arya. Git ve bu bebeği korumama izin ver!"

Savaş'ın alaylı sesi, Arya'yı delirme aşamasına getirirken bebeği Savaş'ın eline verdi ve bir şey demeden evden çıktı.

Kendisine kızıyordu. Niye kabul etmişti ki. Ona neydi bebekten!?

Tepedeki güneş bile o an Arya'nın gözüne batmıştı. Eline bir bıçak alıp, güneşe batırmak ve söndürmek istemişti.

Ama tabii ki bu imkansızdı.

Zile basıp kapının açılmasını beklerken, gözlerini kıstı ve güneşe baktı.

"Bu iş burada bitmez canım. Havalar soğusun intikamımı alacağım. Ben hep ne derim bilir misin Güneş? İntikam soğuk havada alınan bir nefestir."

Bu sırada Katibe kapıyı açtı ve kafasını yukarıya kaldırmış olan, kendi kendine konuşan kıza baktı.

"Gireceksen gir kızım, iyice kafayı yediniz."

Arya irkilerek Katibe'ye döndü ve gülümseyerek içeriye girdi.
İpek, Simge'nin elindeki dergiyi çekiştirirken, Pınar televizyon izliyordu.
Arya'da gidip Pınar'ın yanına oturdu ve telefonunu çıkardı. Bir on dakika sonra Pınar'a döndü.

"Pınar?"

"Hıı."

"Ne yapıyorsun?"

Pınar gözlerini televizyondan aldı ve 'ciddi misin sen?' bakışını takınarak Arya'ya baktı.

"Partiliyorum bebeğim, sen ne yapıyorsun?"

Arya tüm gerginliğine rağmen kıkırdadı.

"Ya, Pınar. Ben sinir olduğum birine bir şey yapmak istiyorum."

"Hah! Bana bu konularla gel, kızım."

"Geldim işte. Hadi söyle."

"Kim bu bir şey yapmak istediğin kişi?"

Arya Pınar'ın kulağına yaklaştı ve fısıldadı.

"Canımızdan çok sevdiğimiz komşularımızdan biri."

Pınar sırıttı ve yerinden kalktı. Onun için çok eğlenceli olacaktı.

***

"Kırmızı alarm kardeşlerim! Hemen etraftaki dergileri, üzerinde erkek resmi olan poster, çıkartmalarınızı saklayın. Babam geliyormuş!"

Komşum DengesizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin