Vera Soylu
Üzerime bir elbise giydikten sonra kızların odasına gittim. Ve hep birlikte kahvaltı yapmak için bahçeye çıktık. İşte sohbet başladı.
Vera -Kızlar ben çok heyecanlıyım ya ama çok güzel geçeceğine eminim.
Duru -Bencede çok güzel olucak bunu kesinlikle kazanmalıyız. Buraya kadar geldik.
Vera -Sedef 'ler nasıl hazırlandı acaba ??
Başak -Hadi hadi konuşmayı bırakında 4 saat var. Hemen çıkmamız lazım.
Hepimiz çantalarımızı aldıktan sonra dışarı çıktık.
Başak -Kızlar kötü haber.
Duru -Evet Başakçım seni dinliyoruz.
Başak -Arabam bakımdaydı unutmuşum.
Vera -Tamam ya panik yok şurdan bi taksiyle gideriz.
Taksiden indikten sonra alışveriş merkezine yürümeye başladık. Renkli bir mağazaya girdik. Aslında kıyafetlerimiz hazırdı. Sadece takılarımız falan kalmıştı. Onlarıda hallettikten sonra birazda gezdik. Alışveriş merkezinden çıktık. Yemek yemek için bir restorana doğru yürümeye başladık ta ki ayakkabımın bağı açılana kadar kızlara yavaş yavaş gitmelerini söyledim. Bağcıklarımı hallettikten sonra rüzgâr esti ve saçım başım dağıldı. Siyah bir araba camı bulup düzeltirken o sırada cam açıldı. Öylece kalmıştım. Karşımdaki kişi bana gülerek...
Bora -İşiniz bittiyse gidebilirmiyim ??
Dedi ve kahkaha atarak gülmeye başladı.
Vera -Ne gülüyosun be çok mu komik.
Diyerek koşarak ordan uzaklaştım.Kızlara yetişmek için hızlı adımlarla ilerdiyordum. Aslında evet komikti ana çok utanmıştım. Kızlara yetiştikten sonra birşeyler atıştırdık ve okul yolunu tuttuk. Okulda da çok işimiz vardı.
Bora Soyar
Arabayla giderken çok fazla bir şekilde susadığımı ve de acıktığımı hissettim. Arabayı kenara çektim. Merkete girip istediklerimi aldıktan sonra arabama binip karnımı doyurdum. Gitmek için direksiyonu tuttuğum an cama bir kız gelip saçlarını düzeltmeye başladı. Fazlasıyla komikti. Bende kendimi tutamadım camı açıp gülmeye başladım ve gaza bastım...
Not: 3. Bölüm 1 saat sonra yorumlarınızı bekliyorum... ( yazım yanlışları olduysa özür dilerim )