4.Bölüm

18 2 0
                                    

Vera Soylu

Patricia Hoca -Evet salona çıkında şarkıcınızla tanışın.Prova yapın. Bende birazdan geliyorum.

Duru -Peki hocam.

Salona çıktık. Karşıma bugünkü rezil olduğum çocuk çıktı. Ona bakarken Oktay hoca konuşmaya başladı.

Oktay Hoca -Bende sizi bekliyordum da hocanız nerede.

Duru -Sanırım işi var birazdan burada olur.

Oktay Hoca -Tamam o gelene kadar siz tanışın bende şarkıyı gözden geçireyim.

Bora -Selam ben Bora.

Vera -Vera

Dedim ve hafifçe güldüm. Başak ve duruylada tanıştıktan sonra kolundaki bilekliğe baktım benim bilekliğime benziyordu. Koluma baktığımda bilekliğim yoktu. Bora 'ya baktığımda oda bana bakıyordu galiba bilekliğe baktığımı anlamıştı ki ...

Bora -Bu bileklik sizden birinin mi ?

Vera -Hayır bizim değil.

Bora -Bi kız bana çarptı yüzüme bile bakmadan koşmaya devam etti.

Dedi ve güldü. O bendim ve bunu bilmiyordu. Bende söylemeyecektim. Provalar bitmişti. Hazırlanmak için odaya girdik.

Vera -Bakın herşey bizim elimizde tamam buraya kadar başardık şimdi sakince sahneye çıkıp çok güzel bir şekilde dans edip. Ve bu karşılaşmayı kazanıp bu odaya sevinerek gülerek geri dönücez tamam mı ?

Başak -Tamam.

Duru - Tamam o zaman hadi sahneyee....

Not : Yarın akşamı bekleyinn.... Yorumlarınızı bekliyorum.

HAYALLERİMİN BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin