Vera Soylu
Sahneye çıktığımızda ışıklar kapalıydı. O kadar çok heyecanlıydım ki kalbim çıkıcakmış gibiydi. Bütün okul karşımızda oturuyordu. Ve birden bize doğru ışıklar yandı. Bora şarkıyı söylemeye başlamıştı bizde dans etmeye...
Sonunda bitmişti. Sahneden iniop bir yere oturduk. Sedef 'leri izlemeye başladı. Gayet güzeldi iddalı bi dans hazırlamışlardı. Sonucu öğrenmek için heop birlikte sahneye çıktık. 3-2-1 vee kazanann bizdik. Birden yanımda duran Bora 'ya ve sonra kızlara sarıldım. Mutluluktan ne yapacağımı gerçekten bilmiyordum. Hocalarımıza teker teker teşekkür ettik. Müdür bir konuşmasını bitirdikten sonra bizde odaya gittik.
Duru -Ya bunu kutlamak için bi yerlere mi gitsek.
Vera -Olur hatta süper olur. Ben hayla inanamıyorum. 2. Sahnedeyiz son sahne son bir adım.
Dedim ve sevinç dansı yapmaya başladım. Yani saçma sapan haraketler. Tabi o sırada Bora içeriye girdi. Beni görüp gülmeye başladı. 2. Reziliğimidi. Yerin dibine girmek istiyordum...
Bora -Bensiz kutlamayamı başladınız Vera. Dedi ve kahkaha attı
Vera -Çok komik zaten dimi gül hemen.
Bora -Tamam kızma ama kendimi tutamıyorum ki.
Vera -Bari benim yanımda gülme ya.
Bora -Tamam tamam sonra ben evde kendim gülerim. Hadi gidelim ben üzerimi değiştirim. Sizde değiştirin almaya gelirim. Bu arada arkadaşlarımıda alırım hee
Vera -Gerek yok siyah camları sevmuyorumda. Biz bi taksiyle geliriz
Bora -Güzel camlar ya. Peki siz bilirsiniz.
Bora odadan çıkar çıkmaz bizde üstümüzü giyinmeye başladık...
Not : Biliyorum kısa oldu fakat yorum ve vote gelmediği için fazla yazmak istemiyorum ama bırakmicamm...