Katty Realm.Numele meu.Cine sunt eu cu adevarat? Nu stiu.Dar atunci cand straluceste soarele, adie vantul, copacii se misca iar pasarile canta, ma simt eu.
Mama mea este avocat.E ocupata mereu.Tata....tata e in Australia.S-a despartit de mama cand eu aveam 9 ani, adica acum 7 ani.Nu l-am mai vazut de 3 ani.Nu ne-a mai sunat.Mama zice ca lui nu ii mai pasa de noi.Poate asa este.
Prietena mea cea mai buna e Cate.Catlyn Jones.O fata scunda, bruneta cu ochii verzi.O fata loiala si o prietena adevarata.
Intr-o dimineata Cate a venit sa ma insoteasca pana la scoala, ceea ce face zilnic.
-Hey! Cum ai dormit somnoroaso??ma intrebat ea.
-Nu prea bine.Am avut un vis oribil.Iti povestesc pe drum.Acum hai sa mergem.
Mi-am luat gheozdanul meu negru si greu, plin de carti si am plecat impreuna cu Cate la scoala.-Deci cum a fost acel vis oribil despre care vorbeai?
-Mai intai era o persoana care imi spunea ca ma chemat stapana.Eu eram confuza dar am urmat-o pana la "stapana" prin padure.Am intrat intr-un fel de pestera in care era o usa mare.Ca sa intri trebuia sa tastezi un cod.Am vazut cum acea persoana a tastat "3000".M-am gandit: De ce "3000"?? Apoi am intrat intr-o incapere mare.Era ca intr-un palat urat.Pe tron era o femeie cu o rochie neagra si urata, avea parul negru si drept iar ochii de un verde patrunzator.Ea a zis : "Katty Realm.Curajoasa Katty Realm." "Te cunosc?" am intrebat eu nesigura. "E logic ca...nu! Dar lasa-ma sa ma prezint.Ma numesc Maleffica.Si te-am adus aici ca sa.....distrugi lumina! Sa faci intunericul dominant!!!!"....
-Si apoi? A intrebat Cate curioasa.
-Apoi m-am trezit.Era deja dimineata.
-Ce ciudat, nu? Macar a fost doar un vis.Acum hai ca am ajuns.
-Da, ai dreptate, am incuviintat, asa e.
Dar eu simteam ca ceva trebuie sa se intample.Ceva era chiar in fata ochiilor mei si eu nu imi dadeam seama.Ma simteam nesigura, speriata si atacata.Chiar voiam sa aflu daca a fost doar un vis, sau un semn.
CITEȘTI
Ultima raza de soare
Science FictionNu am crezut ca se va intampla asta in viata mea.Eu credeam ca o sa am o viata normala, nu asa cum este acum.Groaznica....Dece eu si Kim?! De ce nu altii au fost alesi pentru a rezolva acest dezastru?!