Capitolul 5.

95 11 5
                                    

M-am trezit si am vazut-o pe Kim pe jos, cu o taietura groaznica pe piciorul ei.Era atat de speriata si plangea.Nu am mai vazut-o asa pana acum.Am observat ca eram singure, legate la maini.Nu stiam ce sa intamplat, cat am dormit, dar singurul lucru pe care il stiam era ca...eram in pericol, dar nu stiam de ce.De ce noi si nu ceilalti de pe tot restul planetei.Cu ce eram noi mai speciale.De ce eram o amenintare pentru asa zisa Maleffica.
-Kim, esti ok?
-Nu! Am vazut si am trait azi cele mai rele si imposibile lucruri din viata mea! a raspuns Kim izbucnind intr-un plans de neoprit,intr-un plans panicat.
-Ce ai vazut? Te rog! Spune-mi!
-Am....am vazut-o pe Maleffica trans...transformandu-se.Era groaznica! Era urata, oribila.A zis ca ne va distruge, ca nu ne va lasa sa o impiedicam de a lua lumina.A zis ca nu se va opri pana ce intunericul nu va fi dominant!

Eram  atat de confuza, atat de speriata si de neincrezatoare.Kim nu avea cum sa minta in astfel de situatie.Dar cu ce puteam sa impiedicam noi aceasta monstruozitate.Cu ce eram speciale?
-Haide.Sa mergem acasa.Mama are o alifie din plante pentru taieturi.Hai!
-Dar suntem legate la maini.Ce facem? a intrebat Kim.
-Uite!Acolo e ceva ascutit.Trebuie sa ne taram pana acolo.

Ultima raza de soareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum