Cand am iesit de la scoala, la ora 13:00 eram speriata, fiind ca ora 16:00 se apropia cu pasi repezi.Cand am trecut prin fata cafenelei L'pettit picioarele mele tremurau si ma treceau fiorii.Kim era in fata mea cam cu 3 metri.M-am dus alergand spre ea, strigand :
-Kim, asteapta-ma!
-Hey, ce faci?
-Merg spre casa.Am trecut pe langa...
-L'pettit....
-Exact. Si tu te-ai simtit la fel? am intrebat-o.
-Da.E foarte nasol.Esti pregatita pentru ora 16:00?
-Cred ca da.Mi-am cumparat un spray cu piper, sa ii dau in ochi daca nu ma lasa in pace, am spus, daca vrei iti dau si tie unul.Am doua.
-Nu, multumesc! Nu cred ca va fi asa de rau!, a zis Kim, razand.Cand am ajuns acasa, mama era deja acolo.Nu stiam ce face acasa la ora asta, pentru ca ea de obicei lucreaza pana tarziu.
-Katty, scumpo, ai venit?
-Da, mama.Dar ce cauti aici, acasa, la ora asta?
-Mi-am luat liber pana saptamana viitoare.Simt ca nu mai fac fata lucrurilor.Prea multe acte, prea multe hartii.E mult prea obositor.
-Ok! La ora 16:00 o sa ma intalnesc cu Kim.
-Acea Kim, prietena fratelui tau?
-Da, am raspuns scurt, acea Kim.
-Ok.Nu stiam ca sunteti prietene, a zis mama destul de curioasa.
-Da, nici eu, pana aseara.Dupa discutia destul de scurta cu mama, m-am dus sa o sun pe Kim sa vina la mine.Era deja ora 14:35.Timpul trecea repede.Kim nu mai raspundea. Era ciudat, pentru ca ea era tot timpul cu telefonul in mana, sau in geanta.Dintr-o data a sunat telefonul, ceea ce m-a facut sa tresar.Am raspuns si din fericire era Kim.A zis ca telefonul ei era pe silencebsi nu l-a auzit.Eu am invitat-o acasa la noi iar ea a venit imediat.
Era deja ora 15:34.Trebuia sa pornkm spre cafenea.Ne-am hotarat ca atunci cand intram in cafenea sa ne prefacem ca nu ne cunoastem una pe alta.
Cand am pornit de acasa, Kim s-a uitat neincrezatoare spre mine.Eu i-am raspuns tot printr-o privire care ar fi trebuit sa insemne "va fi ok!".Am intrat in cafenea.Am vazut o doamna sinistra care ne facea un semn discret cu mana.Noi ne-am dus spre ea, prefacandu-ne ca nu ne cunoastem, ca nu am planuit nimic.
-Ati spus cuiva ceva despre bilet? Noi i-am raspuns doar dand dezaprobator din cap.
-Perfect.Deci voi sunteti Katty si Kim.Voi doua veniti cu mine.Haideti, acum!
Ne-am dus cu aceasta nebuna spre padure.Nu era nimic mai sinistru decat acest loc in care ne-a dus ea.Apoi dintr-o data am fost lovite in cap si am lesinat.Ultimul lucru pe care l-am vazut in fata ochiilor inainte sa ii inchid a fost....Kim.Ea imi striga numele cu disperare, cand si ea a fost lovita tot in cap.Eu puteam auzii toate sunetele, toate vocile, toate pasarile cantand.In acel moment eu ma gandeam (defapt nu sunt sigura ca eu chiar gandeam in acel moment) ca nu va mai exista lumina.Ca nu va mai fi soare niciodata.Eram atat de confuza, incat nu stiam ce se va intampla.Dintr-odata m-am trezit si am vazut-o pe....
CITEȘTI
Ultima raza de soare
Science FictionNu am crezut ca se va intampla asta in viata mea.Eu credeam ca o sa am o viata normala, nu asa cum este acum.Groaznica....Dece eu si Kim?! De ce nu altii au fost alesi pentru a rezolva acest dezastru?!