Eu eram tot mai agitata si tot mai curioasa.Secundele parca erau ani.Dar uneori ai impresia ca anii sunt ca secundele.Eu aveam 16 ani si nu realizasem nimic important in viata.Ora doamnei Adolf de matematica a trecut atat de greu.
Dupa ce s-au terminat oreld, eu si Cate am plecat acasa la mine.Am mancat niste painevprajita si am baut un fresh de portocale facut de fratele meu mai mare, Gabe.Gabriel Realm.Cel mai bun frate pe care si-l poate dori o sora.
-Cate! Ajuta-ma.Simt ca visul ala n-a fost degeaba!
-Mai! Linisteste-te , n-o sa se intample nimic! Crede-ma! Acum hai, ca avem o gramada de teme.
-Bine, hai!Peste 3 ore, la ora 6 am iesit cu Cate in parc, la o plimbare.O persoana a venit la mine si mi-a dat un bilet in mana spunand:
-De la stapana! Sa faci ce scrie in bilet, altfel nu vei mai exista!!!Am inceput sa plang, asezandu-ma pe banca impreuna cu Cate.
-Macar deschide-l! Poate nu e asa rau! a zis Cate, incurajandu-ma.
Eu am deschis biletul si scria astfel:" Draga Katty Realm,
as vrea sa stam de vorba maine la ora 16:00 la cafeneaua L'pettit . Sa nu intarzii! Daca nu vi, s-ar putea sa nu reusesti sa iti iei ramas bun de la familie si de la prieteni!
Cu sinceritate, Maleffica."-Ce o sa facu? Doar nu o sa mergi, nu? M-a intrebat Cate cu o fata ingrozita.
-Voi merge!
-Ai innebunit??! Iti da un nebun un bilet de la nu-stiu-ce maleffica di tu faci ce zice ea?!
-Trebuie! Tu linisteste-te ! Ma ocup eu! am raspuns hotarata.
CITEȘTI
Ultima raza de soare
Science FictionNu am crezut ca se va intampla asta in viata mea.Eu credeam ca o sa am o viata normala, nu asa cum este acum.Groaznica....Dece eu si Kim?! De ce nu altii au fost alesi pentru a rezolva acest dezastru?!