Acun: Evet arkadaşlar! Oyunumuzu açıklamadan önce hemen kısaca adalar hakkında yorum alalım. Evet Kangin, Şişmanlar'da durum nasıl?
Kangin: Valla Acun Abi, Eunhyuk bu grubu hak etmiyor.
Eunhyuk: Kangin Hyung, üslup lütfen.
Kangin: Ses QeS. Biz adadaki tüm muz ağaçlarını yemişken, Hyuk'un günde bir muzdan daha fazlasını yememesi sinirleri geriyor.
Eunhyuk: Peki sana sorarım: Kyuhyun bu grubu hak ediyor mu?!
Kangin: Tabii ki hak ediyor! Göbeği var. Hiçbir zaman da eritemedi. İşte şişmanlık ruhu budur.
Acun: Tamam arkadaşlar ortamı germeyelim.
Eunhyuk: Hayır Acun Abi! Kyuhyun, Sungmin, Shindong, bu ve ben varız grupta. Oyunlarda puanları hep ben kazanıyorum.
Kangin: Bu diyor ya şeref!
Hasan: Kangin üslup lütfen.
Kangin: Sen kimsin lan!
Hasan: Pardon yanlış oldu.
Kangin: Uza.
Eunhyuk: Neyse! Oyunlarda grubu taşıyan benim.
Kangin: Yav, yediğin muzla karınca gibi koşuyosun!
Eunhyuk: Yav, oyunlarda "Hyuk kooooooğğş!" demeyi biliyorsun ama!
Ahmet: Duygu kooaaaağğğş!
Kangin: Yürü git lan! Burası Survivor Hallyu Star. Burda her şey gerçek!
Kyuhyun: Hyr Hyk, bni svmyrsn yzüme sylmn trch edrdm.s
Eunhyuk: Olayı başka yere çekme Kyu.
Shindong: Grubun azılı lideri olarak olaya el koyup yiyicem galiba. Elimde duracağına karnımda dursun.
Kangin: Hepiniz Shindong gibi olun!
Sungmin: *El kaldırır* Kangin Hyung, ben konserde göbeğim olduğu için gömleğimi açamadım.
Kangin: Aferin evlat. *Başını okşar*
Acun: Bir saniye karşı gruptan söz almak isteyen var. Evet Donghae?
Donghae: Valla Acun Abi... Böyle kavgalara gerek yok ama iş bir yerden sonra mentale kayıyor. Fiziksel açıdan Kangin haklı olabilir ama mental açıdan da Eunhyuk haklı. Olayın içinde değil ama bence bizim grup da haklı.
Bu Whatsapp olmadı nsksksk Bir sürü yarışma şeyisi olabilir dmksks La keşke ayrı yayınlasaydım. Arttı baya ndjsjs Neyse skdjsj Hadi herkes gülsün nslsjsj
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SuJugiller
No FicciónGir de bak bro. ELF eğlensin,anılarla gülsün ağlasın diye yapılmıştır. Üyeleri ansiklopedik bir şekilde tanıtma amacı taşımamaktadır. Bir diğer adı SuJu notları olabilecek kitaptır. Saygılar... 《@ranafbi'e kapak için çok teşekkür edilir.》 Kurgu Olm...