Merhaba ben Kai.16 yaşımdayım ve zengin olduğum için bütün zenginlerin gittiği bir okulda okuyorum. Arkadaşlarım ve öğretmenlerim tarafından çok seviliyorum. Eminim şimdi siz benim hayatımın çok iyi olduğunu düşünüyorsunuzdur ama değil çünkü babam bir mafya patronu ama ne arkadaşlarım nede öğretmenlerim babamın gerçek kimliğini bilmiyor çünkü babam dışarıya karşı hep iyi biri ve dürüst bir iş adamı görüntüsü vermiştir. Gerçi şimdi düşündüm de okulda babamın mafya patronu olduğunu bilen biri var aslinda. Hem benim çocukluk arkadaşım hemde en büyük düşmanım adı Sakashi ve onun babası da benim babam gibi ve babam gibi o da dışarıya iyi biri gibi görünüyor. Neyse şimdi en yakın arkadaşlarımdan biri olan Sai endişelenmeye başlamadan sorusuna cevap versem iyi olur.
"Ne demiştin Sai"
"Dostum sen beni dinlemiyor muydun?"
"Üzgünüm dalmışım. Ne diyordun."
"Diyordum ki yine Sakashi bir kızı reddetmiş. "
"Bu seni ne ilgilendiriyor. "
"Dostum biraz daha ilgili davransana adam neredeyse hergün bir kizdan çıkma teklifi alıyor ve kızlar her seferinde reddediliyorlar keşke bende onun gibi olsaydim ."
"Dua etki bunu Misaki duymasın sonuçta Misaki ile çıkıyorsun ve onun ne kadar tehlikeli olduğunu benden daha iyi biliyor olmalısın. "
"Selam çocuklar neyi duymamaliymişim ben.
"Misaki aşkım bizde tam Kai ile havadan sudan konuşuyorduk. "
"Neyse Sai ben yakında ne konuştuğunuzu öğrenirim zaten."
"Neyse çocuklar hadi derse gidelim. "
Derse girdikten birkaç dakika sonra Sakashi geldi ve hocadan özür dileyip sırasına oturdu. Öğle arası geldiğinde Sai ve Misaki ile yemeklerinizi alıp herzaman yemek yediğimiz yere gittik. Yemeklerinizi yerken hemde sohbet ediyorduk.
"Kai sana birşey sorabilirmiyim."
"Tabi "
"Sakashi ile aranda ne var."
"Ne gibi"
"Ne zaman seni görse birkaç saniye de olsa sana bakıyor. "
"Bana mı bakıyor. "
"Misaki haklı dostum ne zaman görse sana bakıyor. Hatta derste bile sana bakıyor daha doğrusu izliyor."
"Bilmem hiç farketmemistim."
"Dostum etrafına daha dikkat etmelisin."
"Neyse okul çıkışı ne yapıyorsun. "
"Niye sordun. "
"Sai ile sinemaya gideceğiz. Belki sende bizimle gelirsin demiştik. "
"Maalesef bugün hastaneye gideceğim ama başka güne söz birşeyler yaparız. "
"Tamam bir şey olursa haber ver."
"Herzaman bu arada biraz daha konuşursak matematik dersine geç kalacağız.
"Of ya yine mi matematik."
"Söyleme Sai. "
Derse giderken Sai ve Misaki matematik dersi hakkında tartışıyorlardi.Merhaba sevgili okuyucularım biliyorum bu bölüm biraz kısa oldu ama en kısa zamanda yeni bir bölüm yayınlayacağım ve bu bölüm daha uzun olacak. Lütfen yorum yapın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 DÜŞMANIN AŞKI
Random2 düşman ailenin oğulları birbirine aşık olursa ne olur sizce dünyanın sonu mu gelir yoksa iki aile birleşir mi?