ESKİ ANILAR

369 19 2
                                    

SAKASHİ NİN AĞZINDAN
Kai ile ne zaman konuşmaya çalışsam bir şekilde şekilde herzaman bozguna uğruyorum. Özellikle Kise tarafından bozguna uğramaktan bıktım. Sanki onunla konuşmaya çalıştığımda kokumu alıyormuş gibi yakınımızda bitiyor. Onunla aynı liseye gidersem onunla daha çok konuşabilirim diye düşünmüştüm ama ona yalan söyleyerek   herzamankinden de  uzaklaştım gibi hissediyorum.
LİSE'NİN İLK GÜNÜ
Sakashi

Sabah lanet saatin sesiyle uyanmak her ne kadar sinir bozucu  olsada bugün hiçbir şeyin  sinirimi bozmasına izin vermeyeceğim  çünkü bugün lisenin  ilk günü ve bu günü  sabırsızlıkla bekliyordum.Okul kıyafetlerimi giyip aşağı indiğimde babam ve annem çoktan kahvaltıya başlamıştı o yüzden herkese günaydın dedikten sonra bende kahvaltıya başladım.
-Oğlum bugün çok mutlusun bu mutluluğunun nedeni  liseye başlaman olabilir mi ?
-Sakashi ve okul ,bu mutluluğun okuldan kaynaklandığını hiç sanmıyorum.
-Hayatim lütfen yine başlama
-Yine başlama diyorsun ama sırf oğlunu çok şımartın diye her sene arkasını toplamak zorunda kalıyorum. Hiç anlamıyorum kime benzedin acaba
-Bu bariz ortada değil mi sevgili babacığım. Neyse zaten bu sene olay çıkarmayı düşünmüyorum sonuçta o okulu ben seçtim ve bu sefer yaptıklarıyla değil notlarım ile akıllarda kalmak istiyorum.
-Bakalım bu sözünde durabilecek misin?
-Hayatim ben Sakashi' ye inanıyorum bu sözü yerine getireceğine hem unutma ki  Sakashi her ne kadar bazı olaylara karışsada notları gayet iyiydi.
-Neyse ben çıkıyorum. Okula ilk günden geç kalmak istemiyorum.
-Şoför seni okula bırakmak için kapıda bekliyor o yüzden geç kalmazsın.
-Okulun ilk günü dikkat çekmek istemiyorum o yüzden kendim gitmeyi düşünüyorum.
-Tamam dikkat et yeter .
-Ne zaman dikkatsiz olduğumu gördün ki .
-Haklısın yinede bir şey olursa bizim çocuklardan birini ara .Onlar ne yapılacağını bilirler zaten
-Merak etme baba öyle bir şey olmayacak.Hem biliyorsun ki bu okula gitmeyi ben istedim.
-Ben sadece hatırlatma yaptım.
-Neyse ben kaçtım.
(Annesinin yanağını öper ve okulun yolunu tutar.)
                        OKUL
Okula gelince direk bir ağacın altına geçip onu beklemeye başladım.
                      10 DAKİKA SONRA
10 dakika geçmesine rağmen hala okula gelmemişti ve ben çoktan endişelenmeye başlamıştım.Tam sınıfa gidecekken onu gördüm her zamanki gibi mutlu ve sevimliydi aynı küçükken olduğu gibi diye düşünürken zilin çalması ile sınıfımı bulmaya gidecektim ki bir kadın yanıma yaklaşıp müdür sizi çağırıyor demesiyle kadını takip etmeye başladım. Müdürün odasına girdiğimde kel ve şişman bir adam beklerken gayet yakışıklı ve genç bir adam görmem ile şok oldum.
-Merhaba Sakashi en sonunda seninle tanıştığıma memnun oldum sonuçta senin gibi bir öğrencinin bu okulda  olmasını pek beklemiyordum.
-Ne demek istiyorsanız açık açık konuşun müdür bey eğer konusmayacaksaniz da zamanımı almayın da bir an önce sınıfıma gideyim .
-Bu seferlik sadece bu kadar olsun ama bilki gözüm üstünde
-izninizle müdür bey.
           Koridorda
-Bu müdür kim olduğunu sanıyor.Bende önemli bir şey için çağırdı sanmıştım sadece eğer herhangi bir şey yaparsan direk babana söylerim diye tehdit etmeye çağırmış neyse bir an önce sınıfa gitsem iyi olacak .Sınıfa girdiğimde ilk önce hocadan özür diledim ve kendimi tanıttım daha sonra hoca boş bir yere oturmamı söylediği için direk gözüme çarpan yere oturdum (yani Kadınını yanına. )ve merhaba ben Sakashi peki senin adın ne dedim.
-tanıştığıma memnun oldum Sakashi bende Kai.
-Güzel isimmis.
-sağol seninde .Bu arada bundan böyle inşallah iyi arkadaslar oluruz .
-eminim iyi arkadaslar olacağız (hatta daha fazlası da olacak.)
                    MÜDÜRÜN ODASI
-Okula geldi ama sen hiç merak etme gözüm üstünde olacak hiç bir şey yapamayacak.
-..........
-Merak etme herhangi bir şey olmasına izin vermeyeceğim
Oğlunu sevdiğini ve ona değer verdiğini biliyorum ama sonuçta ben buradayım ve dikkat ederim sen endişelenme .

Bundan böyle Sakashi  dikkat ederim yoksa sonuçlar kötü olabilir biliyorsun gerçi  bu biraz zor olacak ama sorun çıkarırsa da üstesinden gelebilirim o yüzden endişelenmeyi bırak.Bu arada bir gün Kahve içmeye gel .
-......
-Tamam hoscakal
 
Müdür neyin peşinde, telefonla kiminle konuşuyordu ilerleyen ve başka eski anılarda ortaya çıkacak.
Bu arada arkadaşlar çok üzgünüm uzun bir süre yazamadım Üniversite, sınavlar falan derken zaman bulamadım ama inşallah sık yazmaya gayret edeceğim

    

            

2 DÜŞMANIN  AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin