KAFA KARIŞIKLIĞI

798 49 7
                                    

Eve gittiğimizde babam bizi bekliyordu. Eve girdikten sonra hemen masaya oturduk ve babam günümün nasıl geçtiğini sordu. İyi geçtiğini söyledim sonra psikolog ile konuşmamı sordu.
"Aslında çok iyi geçti hatta Psikoloğum bende gelişmeler olduğunu söyledi. "
"Ne bakıma ."
"Bugün onunla kaza anını konuştuk. "
"Kaza anımı "
"Evet. Aslında kaza anını hatırladığım söyledim gerçi bazı şeyler bulanık ama olsun."
"Öhö Öhö Öhö"
"İyi misiniz?"
" Ben iyiyim Kise "
"Baba iyi olduğuna emin misin çok solgun görünüyorsun ."
"Ben iyiyim. Bu arada kaza anını hatırlamana  çok sevindim. Gerçi bira bulanık olduğunu söyledin ne gibi bulanık. "
"Benim yaşlarımda bir çocuk görüyorum ama yüzü bulanık onun dışında nereye herşeyi ."
"Anladim ama seni tanıyorsam en kısa zamanda hatırlarsın. "
"Neyse size afiyet olsun ben odama geçiyorum biraz yoruldum da ."
"Tamam sana iyi geceler."
"İyi geceler küçük bey"
               Geç saatlerde

Şu içmek için kalmıştım ki babam ve Kise nin tartıştığını duydum . Normalde dinlemezdim ama ilk defa babamın  Kise ile  niye tartıştığını merak ettim.
"Bunu hatırlamamasi gerekiyordu. O lanet kazayı ve o çocuğu hatırlamamasi gerekiyordu özellikle de o çocuğu ."
"Efendim biraz sakin olur musunuz ?"
"Nasıl sakın olabilirim."
"Sakin olmalısınız çünkü küçük efendi daha sadece kazayı hatırlıyor çocuğu değil. "
"Ya hatırlarsa "
Duyduklarım dan sonra hızla aşağı inip dışarı çıktım çünkü kafam çok karışmıştı onca zaman bana yalan söylediklerine inanamadım. Ben bunu düşünürken küçükken annemle gittiğimiz ve benim çok sevdiğim parka gelmiştim. Küçüklüğümde hep yaptığım gibi gidip bir salıncağa oturdum. Ne kadar dalgınsam artık bir sesle irkildim .
"Bu saatte dışarıda olmaman gerekiyor yada çıkıyorsan o kuyruğun olmadan çıkmamalısin. Sahi kuyruğun nerede"
"Onun adı Kise ve bu seni ilgilendirmez."
"Sen iyi misin?"
"Buda seni ilgilendirmez."
"Hadi ama ben senin arkadaşınım "
"Eskidendi o "
"Eskiden de olsa sana değer veriyorum."
"Ama ben sana değer vermiyorum çünkü bana yalan söyledin. "
"Sen de bana yalan söyledin. "
"Ben sana yalan söylemedim. "
"Baban hakkında yalan söyledin ."
"Unutmaki babamın işini bildiğin için bu yalan sayılmaz . Neyse artık gider misin?"
"Ne olduğunu söylemeden olmaz"
"Illaha öğreneceksin dimi"
"Evet"
"Sevdiğim ve önem verdiğim insanların benden birşeyler gizlediği ni öğrendim"
"Ne gibi"
"Küçük bey küçük bey nerdesiniz ?"
"Bu Kise eğer seni burda görürse hiç iyi olmaz lütfen git."
"Bu adamdan nefret ediyorum. Seninle ne zaman konuşmaya kalksam ya dibinde bitiyor yada başka birşey oluyor."
"İyi o zaman sevinmelisin ."
"Neden"
"Kise de seni sevmiyor . Şimdi gider misin?"
"Gidiyorum ama bilki senin başının belaya girmemesi için "
"Tamam anladım ama ne olur git artık ."
"Gidiyorum o zaman"
"En sonunda gitti."
"Küçük bey siz İyi misiniz ?"
"Iyiyim "
"Şükürler olsun sizi evde bulamayınca babanızda bende çok endişelendik."
"Sana iyiyim dedim ya hadi eve gidelim."
Eve gidince direk odama çıktım . Bir süre sonra babam odamın kapısını çalıp çalıp durdu. Ses gelmeyince de gitti. Uyuyana kadar da eski anılarım aklıma geldi özellikle de Sakashi  ile tanıştığım geçen yıl geldi aklıma zaten bir süre sonrada uyuya kalmışım .

Sevgili okuyucularım bu sıralar tatilde olduğum için biraz uzun sürede yazıyorum ama okulum kasımda açılacağı için eylülde daha çok yazmaya çalışacağım .  sonraki bölümlerde  Sakashi nin ağzından da yazacağım.

2 DÜŞMANIN  AŞKI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin