KAİ :Hikayemizin ana karakterlerinden biridir.16 yaşındadır . Yaşadıklarından dolayı duyguları dengesizdir .Saç rengi sarıdır ve bu özelliğini annesinden almıştır . Göz rengi mavidir ve babasına çok benzer .Babası ile bazen arasının iyi olmadığını düşünsede babasını çok sever ve onun için endişelenir . Kise ilk geldiğinde ondan hoşlanmasa da sonraları onu bir abi olarak gördü . Dersleri mükemmel. Hem öğretmenleri hemde arkadaşları tarafından çok seviliyor. Annesinin ölümünden kendini suçluyor . Hayatının unuttuğu kısımları var ve ne kadar önemsemesede onun için çok önemli . Sakashi ile hernekadar lisenin başlangıcında arkadaş olsalar da arkadaşlıkları daha eskiye dayanıyor. Babasının işleri dolayısıyla dövüş dersleri alıyor ve bunda çok iyi.
SAKASHİ : Hikayemizin ikinci ana karakteri.Okulun serseri çocuğu olsada dersleri Kai gibi mukemmel. Saç rengi kahverengi göz rengi de açık kahvedir. Kai nin babası gibi onun babası da mafya patronu dur. Kai ye çok değer veriyor ve onu hersey den korumak istiyor kendisinden bile. Kai gibi o da dövüş dersleri alıyor ama Kai nin aksine daha iyi ve daha yetenekli. Kai hatırlamasa da arkadaşlıkları çok eskiye dayanıyor. Kise den nefret ediyor çünkü ne zaman Kai ye yaklaşmaya çalışsa Kise tarafından engelleniyor.
KİSE:Kai ye çok değer veriyor ve onun için herşeyi yapar. Kai nin babası ile aralarında çok eskiye dayanan bir olay var ve bu yüzden Kai ye kisa bir süreliğine bakmayı kabul etti taki Kai ile tanıştıktan sonra uzun süre kalmaya karar verdi. Sakashi den nefret ediyor ve Kai olmasa onu çoktan öldürürdü .
SAİ =Kai nin en yakın arkadaşı. Kai için çok endişelenir. Yakışıklı bir çocuktur ama kızlar hep ondan uzak durduğu için kendini o kadar yakışıklı görmez. Misaki yi çok sever .
Sakashi de bir şeylerin yanlış olduğunu düşünür.
MİSAKİ=Sai nin sevgilisidir. Okulun en güzel kızlarından biridir. Okuldaki erkekler ona vahşi güzel derler çünkü sağı solu belli olmaz ve eğer onu kızdırırlarsa ne olacağı belli olmaz . Kai ve Sai ondan korkar çünkü daha önce bir kız Sai ye çıkma teklifi ettiğinde kıza yapmadığını etmemişti bu yüzden kızlar Sai ye yaklaşmaya korkar.
DOKTOR ASAKİ =Kise ile bir yakınlığı vardır ve Kai bunu bilmez. Kai ye değer verir ve onunla konuştuklarını ne Kise ye nede Kai nin babasına anlatır. Kai bilmese de Kai nin babasının ne iş yaptığını bilir. Kise ve Kai nin babasını davranışlarını pek onaylamaz özellikle de Kai den sakladığık sırları. Kai ye ne kadar anlatmak istesede anlatamaz çünkü Kai nin duyguları dengesizsidir ve Duydukları karşısında daha kötü bir hal almasından korkar ayrıca Kai nin güvenini kaybetmek istemez.
Sevgili okuyucularım şimdilik karakterlerimiz bu kadar ama daha sonra yeni karakterler geldikçe tanıtımı yapacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 DÜŞMANIN AŞKI
De Todo2 düşman ailenin oğulları birbirine aşık olursa ne olur sizce dünyanın sonu mu gelir yoksa iki aile birleşir mi?