#5 Natsu'nun Geçmişi (E.N.D)

572 31 3
                                    

Arkadaşlar bu anlattıklarımdan sonra benden nefret mi edersiniz hiç bilmiyorum. Gray : - Biz bir aileyiz natsu senden nefret etmeyiz.
NATSUNUN AĞZINDAN
Ben yüzyıllar önce doğdum ve 3-4 aylıktım. Ama bir deprem oldu annem ve babam öldü onlarla birlikte bende öldüm geriye birtek kişi kalmıştı abim Zeref Dragneel.
Zeref daha küçük bir çocuktu ve barınak ta kalmaya başlamıştı ama o sadece beni geri getirmek istiyordu. Bu yüzden kara büyü kitapları okuyordu. Ustaları zeref -kun kara büyü ile ilgilenemezsiniz ölen kardeşinizi geri getirmeniz imkansız demişlerdi. Ama zeref onları dinlemedi araştırmaya düşünmeye devam etti. Ardından bir yol bulmuştu ama o gün beklenmeyen bir şey oldu. Zeref lanetlendi ve ölümsüz oldu bununla beraber barınaktaki herkes öldü. Zeref en sonunda kara büyü ile beni hayata geri döndürdü. Ben artık natsu dragneel değildim. Ben Etherius Natsu Dragneel dim. Yani E.N.D bunları söyledikten sonra - Geçmişi bir kenara bırakalım ve geleceğe bakalım çocuklar diyordu İhtiyar. Herkes gözündeki yaşları silmişti ama gray bana öldürücekmiş gibi bakıyordu daha sonra sakinleşmesi için gray e sarıldım. Gray abimin deliora ile bir alakası yok yada diğer şeytanlarla o sadece ölümsüz olmamayı istedi benimle mutlu bir hayat geçirmek istedi. Gray bana sarıldı ve seni affediyorum Natsu dedi. Evime gittim ve yatıp uyudum.

Fairy Tail NaLuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin