Gece yine lucy nin evine gitmiştim. Be sandalye de oturup sabaha kadar onu izledim. Sonunda Lucy uyanmıştı. Natsu odamda ne arıyorsun? Lucy Tekmesi. Natsu: - Özür dilerim ben sadece her günkü gibi seni izliyordum. Lucy - Ne yani hiç uyumadınmı? Natsu- sen uyu bana yeter Lucy. Kahvaltı ettik ve loncaya gittik happy loncadaydı ve telaşlı görünüyordu birden üstüme atladı. natsuuuuuu nerelerdeydin? İyiyim önemli bie sey değildi sadece sabah hava almaya çıktım. Ama natsu gece uyandığımdada evde yoktun.- Birkaç işim vardı. Lucy bir anda - Natsuyla çıkıyoruz dedi. Herkes şaşırmıştı? Lucy neden söyledin dedim? Saklamanın bir anlamı yok Natsu. Herkes bizi tebrik etti daha sonra bir s sınıfı görevi almak istedim görevlere baktım ve bir anda şu görevlerden daha zoru yokmu ? Daha iyi bir görev gelirse benim için ayırın. Lucy ile çıkıyordukki bi anda başka bir görev geldi. Görevin adı Kara Ejderi Durdur. Bir anda kara ejder mi diye bağırdılar. Kara ejder demek ha çok kolay dedim. Nasıl çok kolay Natsu? Kolay ama büyü kullanırsam ama büyü kullanmam yasak. Yasak falan değil. - ihtiyar ve konsey üyeleri tarafından yasaklandı büyü kullanmam. Nasıl yani nedemek istiyorsun kara ejderi yenebilecek gücünmü var ? Natsu: - Size anlatmadım değilmi ben gelecekten geldim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail NaLu
FanfictionBu hikaye benim ilk hikayem ama beğeneceğinize eminim bu hikayeyi. bitirmeyi düşünmüyorum aklıma geldikçe yazıcam.