#23 FINAL Evlenme Teklifi LaxusMira ve Zervis

315 13 6
                                    

Hayır 4 düğün olacak dedi Laxus. Mirajane'in elinden tuttuğu gibi loncanin kapısının önüne çıkardı. Yıldırım ejderhasınin kükreyişi ile gökyüzüne elektrik yolladı. 10 dan geriye saymaya başladı tüm lonca şaşkınlıkla izlerken. 3 2 1 demesi ile gökyünde havai fişekler uçuşlara başladı. Ve şöyle bir yazı belirdi gökyüzünde: Mira benimle evlenir misin? Soluna döndüğünde Laxus' un elinde kırmızı bir kutu olduğunu ve bunu açtığını gördü ardından diz çöktü ve Mira benimle evlenir misin? Evet Laxus seninle evlenirim diyerek sarıldı Laxus'a.

Bu arada şömine kafa nerde diye bir soru yöneltti Gray. Tam o sırada Natsu geldi Mavis (birinci) ile. (Natsu) - Mavis'i Lumen Histoire den çıkardım çünkü loncasının evlendiği gördüğünde belki o da evlenir diye düşündüm. Lumen Histoire .............................. .......................... ve sonra ........... olduğundan Mavis sonsuz büyü kaynağı peri kalbi olarak mühürlendi. Tabii sizin bilmemiz gerekirdi. Neyse. Tam o sırada gölgrlerden biri geldi yanımıza ama Gray attığı yumrukla geleni yere düşürmüştü. Çünkü o kişi Zeref'ti.
Erza en güçlü zırhını denatmış
Mira ise en güçlü şeytan ruhunu devralmıştı. (Natsu) - Ağabeyime öldürmeyi arzular gibi bakmayı keser misiniz? Şaşkınlıklarına engel olamamışlardı. Mavis'e doğru attı adımlarını . Elmastan yapılma bir kutuyu açtı içerisinde pırlanta yüzük vardı. Saçınla uyumlu olması için pırlanta seçtim. -Mavis , benimle evlenir misin? (Mavis) - Evet seninle evlenirim Zeref. (Sarılir)

Ve Bitti Mutlu Son (Gece 2 yi geçti terledim hava sıcak uykum var değerini bilin birazdan davul çalacaklar malum ramazan. Kendinize iyi bakin. Hele şükür finali görebildiğinden. Abinize yorumlarınızı eksik etmeyin....

Fairy Tail NaLuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin