Sabah uyandığımda Lucy yanımda yoktu. Jellal'da ortalıkta yoktu.Fairy Tail'e gittim.-Lanet olası Jellal Lucy nerede? -Sakin ol Natsu! -Nasıl sakin olabilirim karım ortalıkta yok. Sana 3 şey söyleyeceğim Natsu.- Söyle bakalım neymiş serseri? 1) Benim Lucy'nin kaybolmasıyla bir alakam yok böyle bir şey de asla yapmam. 2)Lucy senin karın değil sen Lucy'i sadece vücudu için seviyorsun.-Kapa çeneni yoksa çok kötü olur.Konuşursam ne olur?Zeref ile olan anlaşmanı bilmiyorum mu sanıyorsun? -Jellal sessiz ol! (Natsu). - Senden sadece bir isteğim var. Eğer bu isteğimi yaparsan Lucy' i kimin kaçırdığını söylerim. -Ne istiyorsun Jellal? -Erza ile aramı yapmanı istiyorum. Tek istediğim Erza. Tamam aranı yapacağım zaten Erza da senden hoşlanıyor. Öyle mi? Evet şimdi söyle bakalım Lucy yi kim kaçırdı? Aslında ben de bilmiyorum sabah uyandığımda yoktu kaçırılmamış ta olabilir. Ama eğer kaçırıldıysa bunu tek bir kişi yapmış olabilir. Kara Büyücü Zeref Ardından zeref belirdi. Natsu lucy yi ben kaçırmadım büyük ihtimalle bunu yapan İgneel yada Agnologia olmalı.
İgneel böyle birşey yapmış olamaz. Ayrıca igneel'in ve tüm ejderhaların nerede olduğunu biliyorum.-Nasıl yani Natsu -San? Ejderhaların nerede olduğunu biliyormusun?(wendy) -Evet wendy ejderler ejder avcılarının içinde.Natsu'yla kaçtık görüşürüz (Zeref). Abim beni de alıp bir mağazanın önüne gitti. -Natsu şu an Lucy gelinlik bakıyor sen de damatlık bakmalısın. Hadi bakalım geç Natsu.Tamamdır işte şimdi gaza geldim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail NaLu
FanfictionBu hikaye benim ilk hikayem ama beğeneceğinize eminim bu hikayeyi. bitirmeyi düşünmüyorum aklıma geldikçe yazıcam.