Gelecekten geldiğimi anlattığımda herkes şaşırmış bana bakıyordu. Ardından Lucy ye döndüm ve - Gel benimle. Dedim. Lucy ile loncadan çıkarken tebrikler diye bağırıyorlardı. Aldırış etmedim. Lucy ile yürümeye başladım. -Sarı saçların gözlerin yüzün hepsini seviyorum. Sen de beni seviyormusun diye sordum. (İçimden bir ses bana hayır diyecek diye düşündürdü.) Lucy kızardı saçlarını düzeltti. - Ben de seni seviyorum natsu dedi. İstediğim cevabı almıştım. Belinden tuttum ve kendime doğru çektim. Ardından yavaş yavaş yaklaştım o andaki gülüşünü hiçbirşeye değişmem. Lucy yi öpmek için yaklaşırken lucy de bana yaklaşıyordu. 2. kez lucy yi öpecektim ardından daha da yaklaştım ve dudaklarımız arasında birkaç milimetre (mm) vardı. Lucy ile öpüşüyorduk o an dudaklarımdaki sıcaklık şimdiye kadar hiç olmayan bir hissi uyandırmıştı aşk. Dudaklarımızı ayırdım ardından lucy hiç beklemiyorken tekrar ve tekrar öptüm. Artık lucy ile tek insandık. Yüzyıllar önce iyiki ölmüşüm diye düşündüm teşekkür ederim abi diye düşünürken bir anda karşımda zeref belirdi. Zeref - natsu seni seviyorum kardeşim dedi. Bende seni seviyorum dedim ve gözden kayboldu. Lucy ne oldu diye sordum ve zeref dedi. Korkma dedim o sana birşey yapamaz çünkü ben gelecekten gelen natsu yum ve zereften çok daha güçlüyüm dedim. Ve lucy yi yine öptüm beraber yürümeye devam ettik ve evlerimize gittik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail NaLu
FanfictionBu hikaye benim ilk hikayem ama beğeneceğinize eminim bu hikayeyi. bitirmeyi düşünmüyorum aklıma geldikçe yazıcam.