Otevřela jsem kluzák a letěla najít ostatní. Dobrá polovina města už musela být zničena. Lidí utíkali z ulic pryč, aby se dostali do bezpečí a při tom ukazovali na oblohu. Snesla jsem se dolů, abych se taky mohla podívat.
Z brány, kterou Tesseract otevřel, neustále vylétávali další a další nestvůry společně s velkou železnou velrybou.
V duchu jsem zaklela a chtěla letět dál, abych našla ostatní, ale byla jsem zastavena několika chitaury. V rukou měly zbraně, které vydávaly stejný paprsek, jako Lokiho žezlo.
Odrážela jsem jejich útoky a snažila se je co nejdřív zneškodnit.
,,Lexi, kde jsi?!" V uchu se mi ozval Natašin hlas.
,,Na čtvrté ulici," odpověděla jsem zadýchaně. ,,Kde vy?"
,,Na páté," ozvalo se zpět.
,,Jen tu něco vyřídím a přidám se k vám," řekla jsem a poslala na jednoho z chitaurů vzduch. Odhodilo ho to dobrých pět metrů dál, kde zůstal nehybně ležet.
Vyhnula jsem se dalším paprskům a uvěznila dalšího v asfaltovém vězení, kdy mu zůstala venku trčet jen hlava.
Posledního se mi podařilo zapálit. S nelidským křikem se snesl k zemi, kde se různě kroutil, ale nebylo mu to nic platné.
Rychle jsem vzala kluzák a odletěla, než stihli dojít další. Doletěla jsem na pátou ulici, kde vládl ještě větší chaos. Snesla jsem se dolů a přistála vedle Bartona.
,,Jsi v pořádku?" zeptal se, jakmile si všiml té krve, kterou byl nasáklý můj oděv.
,,Jo," přitakala jsem a odrazila další paprsek. ,,Stihla sem se trochu vyléčit."
Dál jsme se bavit nemohli, neboť sem přicházeli stále další chitaurové. Nejvíc jsem využívala kov, protože tady bylo spoustu mrtvých nestvůr, které měly brnění z kovu. Alespoň k něčemu jsou užiteční.
,,Ti lidi se musí dostat pryč," křikla jsem, když jen kousek od nás proletěl Loki s bandou chitaurů a zaútočil na další nevinné lidi.
,,Kapitáne, běžte se o to postarat," pobídla Steva Nataša.
,,Budete mi krýt záda?"
,,S největší radostí," přitakal Clint a vystřelil další šíp. Rogers na nic nečekal a zamířil pryč. Já se rozběhla k autobusu, který byl stále ještě plný lidí. Clint mě následoval, zatímco Natasha dál střílela po nestvůrách.
Trhla jsem s předními dveřmi a popoháněla lidi, aby co nejrychleji utíkali do bezpečí. Clint dělal to samé, akorát u zadních dveří.
Jakmile byli všichni pryč, vrátili jsme se k Nat. Po chvíli se k nám přidal zpátky i Rogers. Chtěla jsem na několik poslat z nich poslat oheň, ale zničehonic do všech udeřil blesk a chitauři se skáceli na zem. Hned nato přistál před námi Thor.
Využila jsem krátké chvilky, kdy na nás nikdo neútočil a opřela se dlaněmi o kolena. Celé tělo mě bolelo, ale boj ještě nebyl u konce.
Překvapeně jsem zvedla pohled, když jsem uslyšela motorku. Blížil se k nám Banner na dost staré motorce.
,,No, vypadá to tu...hrozně," zkonstatoval situaci Banner a slezl.
,,Je tady," řekl Steve. Nechápavě jsem se na něj podívala.
,,Banner?" zeptal se Tony.
,,Přesně jak jsi říkal," přitakal Steve.
,,Ať se připraví. Vedu vám zábavu."
ČTEŠ
Lexi Mason I. [CZ FF]
FanfictionByla zařazena do Programu Avengers, stejně jako několik dalších výjimečných lidí. Měla svou schopností ovládat živly pomáhat při bitvách, na které normální lidé nestačí. Jenže to se nestalo. Projekt byl zrušen a zapečetěn. To bylo před třemi lety. V...