Reyhan üniversiteye yeni başlamış ve yurda yerleşmek için kayıt yaptırıyordur.
Mazhar da yeni başlamıştır ve o da kayıt sırasına girer. Reyhanın tam arkasındadır.
Sıra ilerlerken Mazhar da ilerler ama Reyhan sıranın ilerlediğini görmemiştir ve Mazhar Reyhanın üzerine düşer.
Reyhan:Ohaa yhaa... Kalk hemen üzerimden. Pis sapık.
Mazhar hemen Reyhanın üzerinden kalkar.
Mazhar:Ay ben senin üzerine düşmeye çok meraklıyım sanki. Hem suç sende. İlerlemeyen sensin.
Reyhan bir adım ilerler.
Reyhan:All.. Oldu mu çok bilmiş. Hem suçlu hem de güçlü yhaa. Sapık.
Mazhar:Çok konuşma da sıranı takip et. Sıra sende...
Reyhan:Ben görüyorum şükür. Demene gerek yok yani...
Reyhan kaydını yaptırır ve yurda gider. Yurt arkadaşlarını tanımak ister.
Yurtta odalar üç kişiliktir. Hemen ona söylenen odaya yerleşir. Oda arkadaşları da gelir. Tanışırlar. Adları Ayşem ve Fahriye dir. Tanıştıktan sonra ilk derse girer.
Reyhan edebiyat okuyordur. İleride de kitapçı açmak istiyordur.
Dersine girer ve kısa bir süre sonra da hoca gelip ders başlar.
Öğleden sonra...
Reyhanın dersi bitmiştir ve kampüsü gezmek ister. Yapay gölü vardır kampüslerinde. Oraya arkadaşlarıyla gider.
Ayşem:Ne kadar güzel düzenlemişler burayı böyle... Çok beğendim. Daha sık gelelim.
Fahriye: Daha yeni geldik. Bi durun kızım. Aaa şu adam da kim? Havalı bişey.
Reyhan Fahriyenin gösterdiği tarafa bakar ve Mazharı görür.
Reyhan:Yok artık... O bugün gördüğüm sapık kişisi.
Ayşem:Ayy yanındaki de çok yakışıklıymış. Reyhan sen bizi tanıştırsana. Hadi...
Reyhan:Ayşem o sapık kişiyle tanışmak istediğini söyleme.
Ayşem:Hayır ben onun yanındakini diyorum.
Reyhan:Kızım sapığın arkadaşı da sapıktır eminim.
Fahriye : Kızım adamın günahını alıyorsun. Tövbe tövbe. Hem neden sapık?
Reyhan:Yaa Fahriye bugün üzerime düştü. Kayıt sırasındayken durdur bi kerecik insan bunu görmez mi yani? Kesin fırsat kolluyodu.
Ayşem:Ayy buraya baktılar ve sanırım buraya geliyorlar. Reyhan bi baksana güzel miyim?
Reyhan:Ben gidiyim en iyisi. O sapık kişisiyle karşılaşmak istemem.
Mazhar ve Ömer onların yanına gelir.
Mazhar:Ömer ben gidiyim artık. Hem yorgunum. Ve şu kızı tekrar görmek istemiyorum. Hadi görüşürüz.
Ömer:Tamam o zaman. Görüşürüz.
Mazhar yurda gider. Reyhan da gider. Yurtlar kız ve erkek binası olmak üzere birleşiktir.Yani o yüzden ikisi de aynı yolu kullanır. Reyhan Mazhardan önce davranıp hemen o kızların yanına gelirken kaçmıştır.
Reyhan arkasına döner ve Mazharın olduğunu görür.
Reyhanın iç sesi:Bu resmen beni takip ediyo. Sapık diye boşuna dememişim.
Reyhan:Kızları sen hep böyle takip mi edersin acaba?
Diyerek arkasındaki Mazhara bağırır.
Mazhar:Kızım farkında mısın bilmem ama yurda ulaşan tek yol bu. Ve kim seni ne yapsın be.
Reyhan:Üzerime düşerken öyle değildi ama... Sapık. Hıh.
Der ve sonunda yurda ulaşırlar. Akşam yemeği saati gelir ve Kafeteryaya giderler.
Kızlar da orda buluşur. Yemeklerini alıp bir masaya otururlar.
Ayşem:Reyhan keşke sen de dursaydın. Ömerle de tanışırdın. Ayy şu önümüzdeki masada o ve arkadaşı mı oturuyor?
Reyhan bir hışımla arkasına döner ve onlara bakar. Mazhar da ona bakar. İkisi de birbirine bakar.
Reyhan : Yine sapık...Orda sapık burda sapık yeter yhaa... Peşimi artık bırak oğlum. Benden sana yar olmaz.
Mazhar:Burası kafeterya. Ve yemek saatinde buraya gelmem suç mu? Bence senin psikolojik sorunların var kızım. Bi doktora görün derim.
Reyhan : Hala konuşuyo.
Der ve ayağa kalkar. Ayşem ve Fahriye de Reyhanı tutar.
Ayşem: Reyhan çocuk doğru söylüyo. Yemek yemeye gelmiş işte hadi otur.
Reyhan : Tamam Ayşem.
Der ve sakinleşince yemeğini yemeye devam eder. Mazhar da onu kızdırmaktan hoşlanmıştır.
Mazhar:Ağır vakasın kızım sen.
Der ve Reyhan hemen duyup ayağa kalkar. Mazhara doğru yürür.
Reyhan : Oğlum sen harbiden kaşınıyosun yhaa. Sapık kişilik.
Der ve Mazhara daha çok yaklaşır.
O sırada Mazhar da Reyhana yaklaşıp onu öper.
Acaba diğer bölümde neler olacak? İlk bölüm için tahminlerinizi bekliyorum...
Ve yorumlarınızı, oylarınızı da bekliyorum :))
Diğer hikayelerimi de okursanız sevinirim :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİLM GİBİ...
FanfictionReyMaz ın film gibi yaşantılarını değişik bir şekilde sizlere aktarmak istedim. İkisi de öğrenci. Üniversitede kayıt sırasından bu yana geçen yaşantıları bu hikayemde sizlerle... İyi okumalar :))