YALANCI AŞIKLAR

242 17 2
                                    

Mazhar ikinci planı için Ömerle konuşur. Planını ona anlatır. Ömerin aklına takılan sorular vardır.

Ömer:Abi sen neden bu kıza kendini affettirmeye çalışıyorsun bu kadar?

Mazhar:Ömer, kızı görmüyor musun? Çok mutsuz. Onun tekrar kalbini kazanmalıyım.

Ömer:Yoksa sen... Sen bu kıza aşık mı oldun ilk görüşte? O öpme de öylesine değildi yani.Gerçek bir öpmeydi demekki. Ben de Mazhar sinir etmek için öptü zannettim.

Mazhar: Ömer nerden çıkarıyorsun böyle şeyleri... Yok aşık olmuşum ben o ruh hastasına falan falan. Yok artık. Dünyada kız kalmasa da ben ona bakmam.

Durumlar Reyhan cephesinde de aynı sayılır.

Ayşem:Kızım çocuk o kadar pişman ki senden okulun ortasında izin istedi. Kabul et kapat bu konuyu işte.

Fahriye : Bence kapatma Reho konuyu falan. Özür dilemesini okulun ortasında yapan adam hatırlarsan seni okulun kafeteryasında da öptü yani.

Reyhan: Aslında Fahriye doğru söylüyorsun. Burnu sürtsün de azıcık aklı başına gelsin. O ne öyle yhaa!!! Ben o sandığı kızlardan değilim. Aldı alacağını sapık. Affetmem onu ben.

Ayşem:Ben boşuna konuşuyorum sanırım. Dünyadan Reyhana!Kızım sen de ne büyüttün yhaa. Yoksa sen ona aşık mısın ne?

Reyhan:Ben ona kızgınım diyorum o ordan aşıksın diyor. Kızım ben? Ben ona aşık olucam. Dünyada erkek kalmasa da ben ona bakmam. Sapık,uyuz,ukala,terbiyesiz,edepsiz pislik.

Ayşem: Şekerim büyük aşklar münakaşa ile başlar. Aklının bir köşesinde bulunsun yani.

Fahriye:Ben çok yorgunum. Sizin aşklarınızı dinlemekten sıkıldım. Hadi iyi geceler.

Reyhan:Yhaa ben kime diyorum. Kızım aşkım maşkım yok. Bu konuyu da kapatalım artık. Hıh. İyi geceler.

Ayşem:Atarlı aşık! Atarlı aşık!

Reyhan:Kızım konuşmaya devam edersen bak kötü şeyler olucak.

Ayşem konuşmaya devam eder ve Reyhan onu gıdıklamaya başlar.

Ayşem:Haha. Reyhan bi dur. Tamam tamam sustum. Yapma.

Reyhan gıdıklamayı bırakır ve yatağının içine girer, ışığını kapatır, uyumaya başlar.

Ayşem ve Fahriye de uyumaya başlar.








Acaba diğer gün neler planladı Mazhar?

Özrünü kabul edecek mi Reyhan?

Hepsi diğer bölüme artık...

Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum :))

FİLM GİBİ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin