Reyhan mutlu bir güne uyanır. Dersi için dışarı çıkar. Yurdun önünde bekleyen Mazharı görür. Reyhan yanına gelir.
Reyhan : Ne yapıyorsun sen burda?
Mazhar:Sana da günaydın.
Reyhan : Günaydın. Kimi bekliyorsun?
Mazhar:Seni...
Reyhan : Beni mi? Ben... Neden?
Mazhar:Gece çok düşündüm. Aslında gece karar verdim. Uyandığımda yani aslında uyku da tutmadı dışarda seni bekledim.
Reyhan : Şey... Benim dersim var.
Mazhar: Daha uygun bir zamanda söylemek isterdim ama daha fazla bekleyemem. Ben...
Reyhan :Evet sen...
Mazhar:Ben seni seviyorum. Hem de deliler gibi... Ohh be oldu. İçim rahatladı.
Reyhan : Ben de seni seviyorum.
Mazhar:Seni ilk gördüğüm andan beri seviyorum. Pek emin olamamıştım çünkü daha önce böyle birşey yaşamadım. Ama dün gece emin oldum.
Reyhan :Şimdi biz... Biz sevgili miyiz?
Mazhar:Şimdilik öyle gözüküyor sevgilim.
Reyhan : Haiyy dur yhaa... Ben daha alışamadım. Benim derse yetişmem lazım. Hadi öptüm bay bay...
Reyhan koşarak uzaklaşır.
Mazhar : Deli kız yaa.. Valla deli... Iııı ben şey yapacaktım. Hıh buldum kantine gidiyim. Ne yapacağımı da unutturdu bu aşk. Ey aşk sen nelere kadirsin?
Mazhar da kantine gider.
Reyhanın dersi biter ve kantine gider. Gözleri Mazharı arar ama bulamaz. Edip e sorar.
Reyhan:Bakar mısın? Şışştt. Sen.
Edip:Efendim? Ve benim adım Edip.
Reyhan :Şey sen Mazharı tanıyor musun?
Edip : Mazhar abiyi... Evet tanıyorum.
Reyhan : Nerde kendisi acaba ?
Edip: Dışarıda nişanlısıyla konuşuyor.
Reyhan : Nişanlın mı? Sen yanlış anladın. Benimki başka Mazhar.
Edip:Tarif et.
Reyhan :Çok iyimser, yakışıklı, sempatik...
Edip:Abla dış görünüşünü dış. Adamın içini nasıl anlayayım?
Reyhan : Ay doğru doğru. Dış görünüşü böyle sakallı, esmer, gözleri kahverengi, saçları da kahverengi...
Edip:Benim tanıdığım Mazhar da aynı kişi. Kesinlikle o. Dışarda işte nişanlısıyla konuşuyor.
Reyhan : Yoo... Olamaz. Olmamalı.
Der ve koşarak dışarı çıkar. Mazharı bir kızla konuşurken görür. Yakınlarına gelip bir ağacın arkasına saklanır. Konuşmalarını dinler.
X:Mazhar bizim hazırlıklara başlamamız lazım. Yani beraber gözüksek yeter
Mazhar : Haklısın. Ama pek okula gelmesen daha doğru olur. Yüzüğünü de sakın çıkarma.
X:Hiç çıkarır mıyım? O bizim aşkımızın sembolü.
Mazhar:Yapma ama Aşkım. Dalganın sırası değil.
Reyhan kendi kendine konuşmaya başlar.
Reyhan : Bir de aşkım diyo kıza. Reyhan kızım adamın nişanlısıymış. Tabi diyecek.
Mazhar sesi duyar ağacın arkasına gider.
Mazhar : Reyhan!! Ne yapıyorsun burda?
Reyhan ayağa kalkar ve o kızın da yanına gelir. Üzerindeki toprakları siler.
Reyhan : Asıl siz ne yapıyorsunuz?
Mazhar:Reyhan bak sandığın gibi değil.
X:Aaa senin bahsettiğin Reyhan mı? Sonunda tanışabildik.
Elini tanışmak için uzatır.
Reyhan : Çek elini be! Bir de nişanlına anlatmışsın beni. Nasıl benimle oynadığını mı anlattın ona?
Mazhar:Reyhan bak...
Reyhan : Sus, bir de yınlış mınlış ınlama diyo bana. Bana masal anlatma Mazhar.
X:Sen yanlış anladın şekerim.
Reyhan : Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz? Şekerim deme bana. Nasıl yaparsın bana bunu?
Mazhar:Reyhan bir sakin ol. Herşeyi anlatacağım sana.
Mazhar Reyhanın elini tutar.
Reyhan : Bırak elimi be!
Mazharın ellerini iter ve tokat atar.
Reyhan:Ya ben sana inandım. Seni sevdiğimi söyledim. Sana kalbimi açtım. Ya sen? Daha sabah beni sevdiğini söyledin. Beni kandırdın. Ben sana güvenmiştim. Sen sahtekarın tekisin. Anladım ki bu tokatlar sana az bile. Sakın ama sakın arkamdan gelme, sakın!!!
Mazhar : Reyhan, dur. Offf çıldırcam. Bunların hepsi senin suçun. Gelme demiştim sana.
X:Ayy ne yapabilirim? Seninki de atarlıymış bayağı. Yaktı gitti ortalığı.
Mazhar:Bir de dinlemeyi deneseydi keşke. Ah be alev alev bakışlım, güzel yürekli sevdiğim...
X:Sen tokadın etkisiyle bayağı uçmuşsun. Romantizme geçtin. Ben hemen gidiyim aradan.
Mazhar:Hoopp! Öyle ortalığı karıştırıp gitmek yok. Senle herşeyi anlatacağız Reyhana. Kaçmak yok öyle.
X: Tamam ama bugün bence konuşmayı hiç deneme. Daha çok tokat yersin söylemedi deme.
Mazhar : Haklısın. Bir kendini toparlasın. Öyle deneyeyim bari.
X:Hadi ben kaçar. Sevgilim beni bekliyor.
Mazhar:Akşam aile yemeği var. Oraya hazırlan. Birlikte gidelim.
X:Tamam. Hadi öptüm. Ben gider.
Gittikten sonra Mazhar da kara kara nasıl Reyhana herşeyi anlatacağını düşünmeye başlar.
Reyhan da odasında ağlamaya başlar.
(İşte burda şarkıyı dinlemenizi tavsiye ederim.)
Bu bölümlük benden bu kadar...
Acaba yeni bölümde o nişanlısı olduğu kadın kim?
Neden Mazhar Reyhan dan gerçekleri sakladı?
Bu soruların ve sizin kafanızdaki soruların cevabı diğer bölümde.
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİLM GİBİ...
FanfictionReyMaz ın film gibi yaşantılarını değişik bir şekilde sizlere aktarmak istedim. İkisi de öğrenci. Üniversitede kayıt sırasından bu yana geçen yaşantıları bu hikayemde sizlerle... İyi okumalar :))