Bir hafta sonra...
Mazhar artık ikinci planını uygulamaya sokmak ister. Reyhanın ağzından ve elinden çıkan her kötü şeye razı olur.
Reyhan tiyatro kolundadır.Bu hafta da gösterileri vardır. Romeo ve Juliet oynanacaktır. Reyhan Juliet, başka bir yakışıklı erkek de Romeo yu canlandıracaktır.
Mazhar bunu öğrenir ve planını da ona göre hazırlar.
Gösteri günü gelip çatmıştır. Üniversite öğrencilerinin çoğu izlemek için gelmişlerdir.
Reyhan son rötuşlarını yapıyordur. Romeo yu oynayacak Ediz ise ezberini kontrol ediyordur.
Ve oyun başlar. Reyhan rolüyle bütünleşir.
Mazhar hemen Romeonun yedek kıyafetini set arkasından alır ve giyer. Giydiği gibi de sahneye atar kendini. Sahnede artık iki Romeo vardır. Seyirci şaşkınlıkla izliyordur oyunu.
Mazhar:Senin için çölleri aştım, dağları deldim be Juliet. Sadece senden bir af istiyorum. Lütfen beni affet.
Reyhan şaşırır karşısında Mazharı görünce...
Reyhan:Haiyy! Sapık kişisi. Yani ıhım ıhım bana aşık kişi demek istedim.
Arkadan oyuna çalıştıran hocaları devam etmelerini söyler.
Ediz( Romeo ) :Ah Juliet! Ben sensiz yaşayamam.
Mazhar:Gerçek Romeo benim. Beni dinle lütfen. Affet beni. Çünkü ben... Ben seni seviyorum.
Ediz buna çok sinirlenir. Ve Mazharın rolünü çalmasına da...
Reyhan:Şimdi bunların sırası değil Romeo cum.
Ediz:Juliet! Beni sensiz bırakma! Yapma bunu bana. Kendine kıyma!
Mazhar:Eğer sen kendine kıyarsan ben yaşayamam. Gel, tut elimi! Sadece senden beni affetmeni ve elimi tutmanı istiyorum. Lütfen, bunu bana çok görme. Lütfen...
Reyhan oyunun zaten bozulduğunu düşünür ve Mazharın kendisine uzattığı elini tutar.
Reyhan:Tamam, seni affettim. Zaten affedecektim.
Sonra Mazharla sarılırlar ve seyirciye selam verirler. Tabii Ediz hariç... O oyunu çoktan terketmiştir.
Seyirci Mazhar ve Reyhanı ayakta gülerek alkışlıyordur.Salondan çıkarlarken tekrar birbirlerine anlatıp gülüyorlardır.
X:Hangisiydi Romeo bunların? Ama sonradan gelen daha içten oynadı.
Y:Katılıyorum. İlk Romeo nun pabucu dama atıldı :D
Aralarında böyle konuşmalar devam eder.
Reyhan üzerini değiştirir, makyajını temizler. Sonra da Mazharla konuşmaya gelir.
Mazhar da üzerini değiştirir. Ediz yanına gelir.
Ediz:Sen kendini ne sanıyorsun? Biz bu oyun için onca hazırlık yaptık aylardır.
Mazhar:Sen yorulma diye girdim. Ve bayağı da sıkıcıydı. Azıcık eğlence kattım işte.
Ediz:Ne yapmaya çalıştığını da biliyorum. Reyhanı elde etmeye çalışıyorsun. Kızı kullanıp bırakıcan değil mi?
Mazhar bu söyledikleri karşısında çok sinirlenir ve Ediz e kafa atar.
Mazhar:Anca sen o dediklerini yaparsın. Kıza da nasıl sarktığın da gözümden kaçmadı. Eğer bi daha Reyhanın ne yanında durmak ona bakarsan bile karşında beni bulursun. Anladın mı? Bu da Reyhan için...
Der ve tekrar kafa atıp ordan uzaklaşır.
Reyhanı bulmaya çalışıyordur. Reyhan da onu çıkışta bekliyordur. İkisi de birbirini görür. Mazhar Reyhanın yanına gelir.
Reyhan:Haiyy! Ne oldu sana?Kafan kanıyor senin. Gel içeri geçelim de pansuman yapalım.
Mazhar:Önemli bişey değil. Geçer o. Hadi biraz hava alalım. Hiç oyunculuk bana göre değilmiş. Sırf senin için oyunculuğa başladım kızım.
Reyhan:Aaa canım ben mi dedim gir diye? Hem rolünü de yanlış oynadın. Romeo Juliet için dağları delmedi ki. Dağları delen Mecnundu.
Mazhar:Neyse ne işte. O da sevdiği için yaptı bu da. Affettin değil mi beni?
Reyhan:Affettim affettim ama bi dahakine affetmem. Tokat yanında az kalır ona göre... Bir de sen sahnede bişey dedin doğru mu?
Mazhar : Ne demişim ben?
Reyhan:Ben seni seviyorum dedin.
Mazhar:Ben onu oyun için dedim. Yanlış anlama yani. Oyunda pek bişey bilmiyorum ama Romeo nun Juliet e aşık olduğunu biliyorum canım.
Reyhan:Öyle yani...
Der ve azıcık bozulur.
Mazhar:Ben artık gidiyim. Dersim var da... Sonra görüşürüz o zaman.
Reyhan:Hı hı... Hadi iyi dersler.
Der ve o da dinlenmek için yurda gider.
Mazhar acaba aşkını itiraf edebilecek mi? Reyhan nasıl karşılayacak?
Hepsi diğer bölüme...
Medyaya koyduğum videoyu izlemenizi tavsiye ederim.Yapanın ellerine sağlık.Şarkı da Toygar Işıklı'dan olunca tabi çok güzel olmuş...
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FİLM GİBİ...
Hayran KurguReyMaz ın film gibi yaşantılarını değişik bir şekilde sizlere aktarmak istedim. İkisi de öğrenci. Üniversitede kayıt sırasından bu yana geçen yaşantıları bu hikayemde sizlerle... İyi okumalar :))