@calum5SOS: yuba bu aralar seni çok fazla düşünmeye başladım ve neden bilmiyorum
@calum5Sos: bu kafamı acıtıyor. gerçek anlamıyla acı hissediyorum.
@calum5SOS: prenses?
@calum5SOS: biliyorum sana aşık değilim ancak 1 kez yüzünü gördüm, yalnızca bir kez.
@calum5SOS: ve bu yüz yaklaşık 5 kez rüyama girdi.
@calum5SOS: bu raKAM MUHTEMELEN SANA AZ GELECEK ANCAK BEN rüya görmem yuba, anlıyor musun?
@calum5SOS: hemde hiç görmem. tanrım, bunu nasıl başardın?
@calum5SOS: ah hayır sana tanrım diye seslenmiyorum yuba.
@calum5SOS: pekala, istemiyorsan gitmene izin veriyorum.@yubahoodie: AHHHHH HOODIEEEEEEE
@yubahoodie: şu an gitmeme izin vereceksen gerçekten aptal olman gerekiyor. çünkü burası beni öptüğün kısım olmalıydı. *neden burada değilsin?*
@yubahoodie: biliyor musun google'da "nasıl duygusal olarak bağlı olduğunuz ama kalbinizi kıran birinden uzaklaşırsınız? (resimli)" diye bir arama bile yaptım.
@yubahoodie: 9 maddelik resimli bir yöntem çıktı ancak uygulaDIĞIMDA İŞE yaramadı. ve ben gerçekten uygulamayı denedim hood.
@yubahoodie: ah sanırım seni her gün özlüyorum calpal. seninle daha önce hiç konuşmadığımızda bile, her gün özlüyordum.@calum5SOS: o zaman bunu almak için çok şey yapmışsın demektir :;)
*calum, multide'ki fotoğrafı gönderir.*@yubahoodie: BİR SANİYE CALCUM FOTOĞRAFINI TELEFONUMA KAYDEDERKEN PARMAĞIMI KIRDIM
@calum5SOS: bunu ekran fotoğrafı yap ve bundan sonra insanlara bu benim sevgilim yalanını söylediğinde cidden sadece sana ait bir fotoğrafım olsun minik bebeğim :-)
@yubahoodie: HOOD NAPIYORUZJDSF KALBİM SSDECE YERNDEN ÇIKMAK ŞÇİN UĞRAŞITOR ŞI AMDLDLLS
@yubahoodie: TANRIM SEN YALNIZCA MÜKEMMELSİN@calum5SOS: bana ev adresini verir misin? sana bir tişörtümü göndermek istiyorum. onu senin üzerinde görmek istiyorum.
@calum5SOS: hem profilinde doğum gününe yalnızca 1 hafta kaldığı yazıyor.*yuba adresini verir.*
@yubahoodie: ah hayatı seviyorum
@yubahoodie: ayrıca şu an yatağıma gidiyorum hood, görüşürüz.*@calum5SOS isimli kullanıcı artık sizi takip ediyor!*
@yubahoodie: teşekkür ederim hoodie, iyi bir iyi geceler deme yöntemiydi. bana yolladığın fotoğraf ise çoktan kilit ekranımda.
@yubahoodie: ve sanırım senden hoşlanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stalker //hood
Fanfiction@yubahoodie: tANRI AŞKINA SENİN ZORUN NE ARTIK BENİ FARKETMEN GEREKİYOR @calum5SOS: hey :;)