twelve.

299 20 0
                                    

@yubahoodie: *fotoğrafı gönderir.*
@yubahoodie: aman tanrım calum bu tişörtler için çOK TEŞEKKÜR EDERİM
@yubahoodie: RAHAT KELİMESİNDEN BİLE DAHA RAHATLAr ve sen bir gün bunların içinde bulundun ve şimdi ben
@yubahoodie: bana bu yaptığını herhangi bir teşekkürle ödeyemem.

@calum5SOS: BU YOLLADIĞIN FOTOĞRAF BİNLERCE TEŞEKKÜRDEN İYİYDİ
@calum5SOS: cidden, yalnızca kucağıma gelemez misin?

@yubahoodie: kucağına geliyorum ve üzerimden tişörtümü çıkartmaya çalıştığında sana izin vermiyorum çünkü onu bana sen hediye ettin hood.
@yubahoodie: ancak benimle oynamana izin veriyorum:-)

@calum5SOS: tişörtünü çıkartmak için ısrar ediyorum ve bu savaşı kazanıyorum çünkü sana bu tişörtün yenilerini alabilirim, bebeğim.

@yubahoodie: ısrarların ve minik tatlı suratın ve ısırmak istediğim burnun karşısında daha fazla dayanamayıp kabul ediyorum.
@yubahoodie: ancak daha sonra sıranın sende olduğunu hatırlatıyorum. bana kendi işlerimi becermem gerektiğini hatırlatıyorsun,,,
@yubahoodie: bende elimi tişörtünün içerisinden sokuyorum ve vücudunda gezdirmeye başlıyorum. sıcaklığını hissediyorum.
@yubahoodie: vakit kaybetmeden elimi tişörtünün alt kenarlarına getirip kafandan yukarıya fırlatıyorum.

@calum5SOS: bu yaptığından sonra sana yalvarırcasına bakıyorum çünkü artık tenlerimizin değmeye ihtiyacı olduğunu biliyorum.
@calum5SOS: seni altıma alıyorum ve üzerinde yanaklarını öpmeye başlıyorum. her yerini öpmek istiyorum yuba, tırnaklarını bile.
@calum5SOS: saçlarını okşuyorum ve ellerini sırtımda hissediyorum. bu hoşuma gidiyor. dudaklarından öpmeye başladığımda ise boğuk inlemelerin kulağıma doluyor.
@calum5SOS: seni ne kadar istediğimi bir kez daha hatırlıyorum ve boynunu öpmeye başlıyorum.
@calum5SOS: köprücük kemiklerine geldiğimde dişlerim olaya dahil olmak için can atıyor yuba. kalbim de öyle.
@calum5SOS: ellerim ise boş durmamak için can atıyor. onları unuttuğumu farkediyorum ve aşağılara doğru kaymalarını sağlıyorum;-)

@yubahoodie: SİKtir GİT CALUM NE YAPIYORsun
@yubahoodie: NEDEN KALBİMLE VE DUYGULARIMLA OYNUYORSUn?
@yubahoodie: NEDEN BANA DEĞER VERİRMİŞ GİBİ HİSSETTİRİP ASLINDA BU DEĞERİN ZERRESİNİ VERMİYORSUN?

@calum5SOS: ah, etkilenmemek zor. biliyorum güzelim.

@yubahoodie: HAYIR CALUM CİDDİYİM ŞU EKRAN FOTOĞRAFINA BİR BAK.
@yubahoodie: *calum'ın bir başka hayranla sexting yaptığı ve onu sevdiğini söylediği bir dm'in ss fotoğrafını atar.*
@yubahoodie: BU CİDDEN ACITTI CALUM. EVET ÇOK ŞEY BEKLEMİYORDUM AMA ACITTI.
@yubahoodie: bir açıklama yapmazsın biliyorum ama cidden zaten hiçbir açıklama beklemiyorum.
@yubahoodie: hayal kırıklığı ve üzüntü. bilmiyorum hood. bu boktan şey gerçekten acıttı.
*yuba, calum'ı takip etmeyi bırakır.*

ve biliyorsunuz ki calum'ın yuba'ye dm atabilmesi için yuba'nin onı takip etmesi gerekiyor çünkü yuba için calum'a solo dm verebilecek çılgın hayranları yok kxdlosocsf
ve sanırım iyi bir yere gidiyoruz.

stalker //hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin