"Gabčaaaaaaa, raňajky" kričala s kuchine July kím ja som si užívala teplo postele a ako nejväčší pán som ju odignorovala až do chvíle kím mi do izby nevtrhla July s vedrom v ruke "Ice bucket challange " zakričala a vyliala na mna úplne ladovú vodu . "Ty psychopat " kričala so po July so smiechom . V tom sme sa začali nekontrolovaťelne smiať "Možno som psychopat ale rozhodne niesom hladný psychopat " povedala July a potlapkala si po plochom brušku , čo moc nechápem lebo nešportuje ona je lenivá ale nieje to najhoršie poriadi aj niekedy navarí chodí do obchodu má brigádu v bare ale na šport ju nedonúti nikto ale dajte jej X-box na to je expert . "Ok, ty dostička " milo som sa usmiala July sa usmiala tiež a už sa hrnula dole schodami , zišla som dole v rádiu hrali nejaké pesničky a na stole boly lievance a kakao July vie ako na mna , lievance som napráskala do seba a umívala som riad kede naša umívačka riadu si zaumienila mať dôchodok , v rádiu sa ozvali po pesníčkach hlasy "A teraz si vypočujeme pesničku od 5SOS "Reject" užite si pesničku " ako náhle začala hrať táto pesnička som si tam tak tancovala ked July dobehla dole , už iba s oblečenia som pochopila že ide do práce , mala na sebe čierne skiny jeans , šedý svetrík s flitrovanou hviezdou a čižmičky na opetku na po okrajoch čižmičiek boly strapčeky "Uff, ako ja neznášam opetky " povedala July nazúvajúc si topánky . "Ty si si vybrala takú robotu " povedala som s úškrnom "No fajn ale má to svoje výody " vyplazila mi jazyk "Áno a akú ?? " opítala som sa s úsmevom "No tak si teda predstav že k nám do kaviarne chodí jeden milý pán a ten mi dal toto " so zadného vrecka jeansov vitiahla dva lístky na koncert 5Sos a ako prídavok Boly VIP "OMFG,OMFG,OMFG to si robíš kozy , toto sa mi iba sníva ale nerobila si v bare ?? " v nemom úžase som sa jej opítala pretože vravela bar a nie kaviareň . "No robila ale vydela som tam tých ožranou a vieš čo to so mnou robý , tak som sa radšej dala do kaviarne " povedala s úsmevom "A kedy vlastne ideme na ten koncert ?? " zasa som sa spítala "Zajtra večer " povedala kludne July .
Konečne som sa rozhodla napísť novú časť "APLAUSE pre mna " tak fajn nebudem tu obkecávať príbech tak pa :)
YOU ARE READING
~You know my name, no my story~
FanfictionTáto poviedka bude viac menej Crazy , bude o bubeníkovy zo skupiny 5Sos a Gabči úžasnej 17 ročnej babe , ktorá si toho prežila viac ako ktokolvek iný a stáke je silná .