~Koncert +menší trapas~

50 1 0
                                    

Kím July bola kludná ja som tam chitala depku z toho čo si oblečiem a s toho ako to všetko dopadne , July viem pochopit pretože nieje až taký fanatik do 5SOS ona si radšej vypočuje Green Day ale vraj má rada aj ich , tedá dúfam že sa na koncerte nestrápnime , lebo si až moc pametám na koncert Katy Pery , spievali sme , tancovali, poskakovali, pištali a v rukách sme držali flaše s vodou ako sme tak rozhadzovali rukami tak July vyletela flaša a trafila jednu tanečnicu čo stála pri Katy ok nebolo by to tak zlé keby ju tá flaša netrafila do hlavy , no fajn speť k budúcnosti vyšla som po schodoch a namierila som si to do kúpelne tam som vykonala ranú hygienu a podišla k skrini od tial som vybrala čierne skiny jeans , šedý krop top a okolo pásu som si zaviazala červenú károvanú košelu na hlavu som si nasadila bandanu červenú a vlasi som nechala volne padať po chrbťe , obula som si Julinine Vansky a šla som do nákupného centra kúpiť niečo na seba . Behám tu už dve hodiny a nič vhodné som nenašla , keď som však prechádzala okolo jedného výkladu nemohla som si nevšimnúť tie krásne conversky , boli čisto čierne a po bokoch mali také maličké ostne a kedže viem že mám s July rovnaký vkus tak som jej zobrala tiež , keď už som mala nakúpené a vychádzala som s obchodného centra nebola by som to ja kebyže do niekoho nenarazím "Ehm , prepač ja som si ta vobec nevšimla " ospravedlnila som sa osobe do ktorej som narazila "Nevadí stávajú sa aj horšie veci " povedal a ja son sa mu pozrela do očí , a do riti to je Luke Hemmings "ehm prepáč j-ja m-musím i-isť" vykoktala som zo seba a utekala kade lahšie , keď som prila domou July už bola tiež doma , "ahoj ako bolo v práci " opítala som sa "dobre , a ako bolo na nákupoch " povedala "no tak bolo úžasne kim som nenarazila do Luka Hemmingsa " povedala som "ah ty si ale trdlo a čo si potom spravila " opítala sa "začala som od tial zdrhať" povedala som a July sa začala smiať jej smiech je nakazlivý a tak som sa začala smiať tiež . Ked sme sa dosmiali šli sme sa pripraviť na koncert . Po pol hodine sme višli ja som si obliekla klasiku čierne skiny jeans , biele volné tielko s nápisom Sum41 a moje new conversky  , July mala tiež čierne skiny , biele tielko s nápisom I Love Sleep  a na tom koženú bundu dala si tiež tie conversky čo som jej kúpila a mohly sme vyraziť .
Na koncerte
po neuveritelnej pol hodine sme sa dostali dnu a následne do VIP zóni . Koncert sa začal a mne sa podlamovali kolená ked som zam zbadala Asha ,po piatich pesničkách začal Mikey vybetať dievčatá z VIP zóni a vytahovať ich na pódium "takže vyberieme štiry dievčatá z VIP " povedal a ja som si želala aby nevibral práve mna , no o už moje želanie sa nesplnilo vitiahol hore najprv July , potom dalšie dve a nakoniec mňa , no nebola by som to ja kebyže nezakopnem o kable a nevydrgam sa na zem (potlesk pre mna )...
Ták je tu nová čast ouh yeah , budem vás kúsok natahovať , lebo som švinka :3 dúfam že sa vám táto časť páči má neuveritelných 550 slov . Hope you like it :)

~You know my name, no my story~Where stories live. Discover now